انتخابات مجامع اعضا و مربیان در استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - نهمین دوره انتخابات اعضا و هفتمین دوره انتخابات مربیان سازمان دانش آموزی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش در شهرکرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضا و مربیان در استان چهارمحال و بختیاری

این انتخابات صبح امروز در دو بخش مربیان، بصورت حضوری و اعضا (دانش آموزان) بصورت غیر حضوری در سازمان دانش آموزی استان آغاز شد.

ابتدای این جلسه با مراسم تحلیف نمادین و اعطای شال گردن تشکیلاتی به مدیر کل آموزش و پرورش همراه بود.

افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور در این جلسه و ضمن تاکید بر اهمیت آموزه های سازمان دانش آموزی که در راستای دانش آموز باوری و دانش آموز محوری صورت می پذیرد، تاکید کرد: انتخاب مربیان و دانش آموزان توانمند، مسئولیت پذیر و برنامه ریز در این انتخابات می تواند ارکان سازمان دانش آموزی را محکم‌تر و سازمان را به اهدافش نزدیک تر کند.

پس از آن، تشریح روند انتخابات و تاکید بر رعایت کامل شیوه نامه انتخابات، توسط عوامل اجرایی صورت گرفت و داوطلبان به معرفی خود و برنامه هایشان در جهت تقویت هر چه بیشتر سازمان دانش آموزی پرداختند.

برنامه با مراسم اخذ رای و شمارش آراء ادامه یافت و پس از شمارش آراء «ابوذر سعیدی» از شهرستان لردگان و «محبوبه سعادتی» از شهرستان بروجن با کسب بیشترین آراء بعنوان روسای مجمع مربیان انتخاب شدند.

همزمان برنامه انتخابات دانش آموزان نیز بصورت الکترونیکی و با تمهید مقدمات لازم برگزار شد و پس از شمارش آراء، مارال ابراهیم محمدی، کلثوم رئیسی، حنانه رئیسی و زهرا رحیمی در بخش دختران، و حسین حکمی، امیرمحمد آذری، امیر محمد صفیانی و دانیال اسکندرپور در بخش پسران بعنوان مجمع اعضای هیئت رئیسه استان اعلام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار