برای نخستین بار بصورت آنلاین برگزار شد

انتخابات مجامع اعضا و مربیان در ایلام

ایلام (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی استان ایلام گفت باید به حوزه مسئولیت‌پذیری در اجتماع که از طریق انتخابات شکل می‌گیرد با حساسیت و توجه بیشتری پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضا و مربیان در ایلام

انتخابات رؤسای هیئت رئیسه مجامع مربیان سازمان دانش آموزی ایلام با حضور محمدرضا ولدبیگیان سرپرست معاونت پرورشی استان و مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی در استان و همچنین رابطین و مأمورین سازمان دانش اموزی شهرستان ها برگزار شد.

محمدرضا ولدبیگیان ضمن تاکید بر اینکه حضور دانش آموزان زیر ساخت های لازم را برای تربیت نیروهای جوان انقلابی در نظام جمهوری اسلامی فراهم می‌کند، افزود: انتخابات برای حوزه دانش آموزی مهم است زیرا مهم ترین راه برای تربیت اجتماعی را مهیا میکند.

در این جلسه، مجتبی کریمیان سرپرست سازمان دانش آموزی استان نیز بیان کرد: شاکله اصلی سازمان دانش آموزی، بهبود بخشیدن به تشکیلات این سازمان و مشارکت فعال دانش آموزان پیشتاز است.
وی با اشاره به تعهد و مسئولیت سنگین خود، دیگر همکاران و دست اندرکاران در این امر خاطرنشان کرد :
اگر روزی عضوی از اعضای سازمان دانش آموزی در این لباس جان خود را تقدیم کند به منزله شهادت است، چرا که تشکیلات این سازمان با سایر نهادها چون بسیج دانش آموزی و امثالهم تفاوتی ندارد.
در پایان این جلسه که بصورت آنلاین و با مشارکت آرای مربیان منتخب شهرستانها برگزار شد، دو نفر از مربیان ( یک مرد و یک زن ) با بیشترین رأی بعنوان رؤسای هیئت رئیسه مجامع تعیین شدند.

دانش آموز خبرنگار:محمد حیدری فرد و معصومه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار