در ۱۰۰ شهرستان در حال برگزاری است؛

اجرای گروه‌های سرود نوجوانان در قالب پویش ملی درخت‌یاری

تهران (پانا) - مدیر جشنواره‌های پویش ملی درخت‌یاری گفت 100 گروه سرود برگزیده در 100 شهرستان کشور در موضوع پویش ملی درخت یاری به اجرای آثار خود می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گروه‌های سرود نوجوانان در قالب پویش ملی درخت‌یاری

علی ظرافتی، مدیر جشنواره‌های پویش ملی درخت یاری با اعلام این خبر که جشنواره سرود درخت‌یاری در حاشیه این پویش در حال اجرا است، گفت: در این جشنواره 100 گروه سرود برگزیده در 100 شهرستان کشور در موضوع پویش ملی درخت یاری به اجرای آثار خود می‌پردازند.

وی اظهار کرد: این جشنواره در راستای تبیین اهداف پویش درخت یاری در زمینه کاشت یک میلیون و پانصدهزار نهال مثمر، جهت کمک به معیشت افراد کم‌برخوردار کشور است که توسط گروهی از جوانان جهادی کشور در غالب گروه‌های مردمی،جهادی و خیریه‌ها، در سطح 31 استان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره همزمان با هفته درخت کاری و با استفاده از ظرفیت گروه‌های سرود نوجوان مطرح در سطح کشور برگزار می‌شود.

ظرافتی با بیان اینکه در ترویج و توسعه اهداف پویش درخت یاری، از فعالیت‌های هنری گوناگون استفاده شده و در این مدت محدود چند جشنواره هنری اعم از سرود درخت یاری،نقاشی درخت یارهای کودک،عکس من و درخت و .... اجرایی وعملیاتی شده که امیدواریم در سال‌های آینده نیز بتوانیم با همین روحیه و توان در برگزاری جشنواره‌های هنری در زمینه درختکاری به پیش رفته و اهدافمان را محقق کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار