هادی موحد امین، قهرمان قرآنی مسابقات بین المللی قرآن کریم شد

تهران (پانا) - هادی موحد امین از فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه 9 تهران قهرمان، سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
هادی موحد امین، قهرمان قرآنی مسابقات بین المللی قرآن کریم شد

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در حوزه هنر‌ی با حضور یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

این مسابقات با هدف تکریم منزلت قرآن کریم کتاب زندگی تکریم و منزلت قاریان و حافظان قرآن کریم، ایجاد موج قرانی در بین اقشار مختلف جامعه و ایجاد وحدت و همبستگی بین امت اسلامی دز 3 بخش قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم تجمیع و برگزار شد.

گفتنی است؛ امسال، مسابقات بین المللی قرآن کریم، به صورت غیرحضوری و با حضور قاریانی از سراسر جهان برگزار شد و در پایان 69 نفر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

در مرحله پایانی، با انتخاب هادی موحد امین، از مربیان مرکز دارالقرآن الکریم امام جعفرصادق(ع) منطقه 9 شهر تهران، قهرمان قرآنی شد و همچنین جایگاه اول این دوره از مسابقات قرائت قرآن کریم در بخش بزرگسالان را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار