شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه‌ معلمی در زیست‌بوم جدید

رشت (پانا) - در راستای ابلاغ بخشنامه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان، کلیه معلمان واجد شرایط می‌توانند جهت تکمیل فرم خود ارزیابی و ارائه مستندات به سامانه htd.medu.ir مراجعه کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه‌ معلمی در زیست‌بوم جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، به منظور اعتلای فرهنگ عمومی، ارتقای منزلت اجتماعی و تکریم مقام معلم در جامعه؛ شیوه نامه شناسایی و معرفی جلوه های ویژه‌ معلمی در زیست ‌بوم جدید تبیین و ابلاغ شد. در متن این شیوه نامه براساس زیرنظام تربیت معلم و تأمین منابع انسانی اشاره شده است: شناسایی، معرفی و تقدیر از معلمان فعال، موفق و تأثیرگذار در شرایط زیستی، آموزشی و تربیتی کنونی از مهم ترین اهداف این شیوه نامه است. همچنین امید است معلمان ارجمند با انعکاس فعالیت های ارزشمند خود در این سامانه زمینه و امکان معرفی معلمان توانمند استان گیلان را در کل کشور فراهم آورند.

شایان ذکر است مدیران مدارس نقش مهم و کلیدی در برگزاری این امر دارند و انتظار می رود با اطلاع رسانی دقیق و به موقع، کلیه همکاران واجد شرایط را جهت ثبت فعالیت و حضور گسترده تشویق و ترغیب کنند. کد کاربری و رمز عبور سامانه مذکور مشابه سامانه ltms است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار