معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و‌ پرورش استان خبر داد:

عید و هنر و داستان؛ برنامه‌های نوروزی دانش‌آموزان ابتدایی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه نوروزی «عید و هنر و داستان» برای دانش‌آموزان ابتدایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
عید و هنر و داستان؛ برنامه‌های نوروزی دانش‌آموزان ابتدایی چهارمحال و بختیاری

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌و‌پرورش استان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های تحولی معاونت آموزش ابتـدایی و با توجه به اهمیت تربیت تمام ساحتی، طرح (عید، هنر و داستان) در دو بخش همکاران و دانش آموزان برگزار می‌شود.

محمد محمدی ادامه داد: در بخش دانش‌آموزی، دانش‌آموزان بر حسب علاقه، به انتخاب خود و با راهنمایی آموزگار خود در یکی از دو مجموعه فعالیت‌های مذکور، شرکت می‌کنند. محور اول راجع به فعالیت‌های هنری شامل عکاسی، نقاشی و فیلم کوتاه است و محور دوم شامل فعالیت‌های ادبی از قبیل داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی است.

محمدی اظهار کرد: دانش‌آموزان می‌توانند داستانی را با تخیل خود یا از روی متن، روایت کنند و صدای خود را ضبط کنند یا صدا و تصویر خود را در هنگام روایت داستان یا نمایش، ضبط کنند.

وی افزود: همچنین در انجـام فعالیت‌های هنری، دانش‌آموزان می‌توانند یکی از موضوعات پیشنهادی (دنیای بدون کرونا، اشتیاق به مدرسه و ...) را انتخاب کرده و با راهنمایی معلم، آثار خود را در قالب عکس یا مجموعه‌ای از عکس‌ها، نقاشـی یا طراحی و فیلم‌های کوتاه داستانی یا مستند ارائه کنند.

محمدی بیان کرد: در بخش معلمان نیز، همکاران می‌توانند در صورت توانمندی و علاقه در زمینه تولید و ارسال آثار ادبی (داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی) براساس محورهای ذکرشده اقدام کنند.

محمدی، معاون آموزش ابتدایی استان در پایان خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها از حیطه رقابتی و داوری خارج شده و در سطح مدرسه بررسی می‌شود و بهترین آثار (از هر پایه یک اثر در هر محور) در کانال رسمی شاد بارگذاری می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: سارا اشگرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار