عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران خبر داد؛

تشکیل پرونده پیگیری مشکلات پهنه جنوب تهران

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از راه‌اندازی کمپینگ پیگیری مشکلات مردم پهنه جنوب تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل پرونده پیگیری مشکلات پهنه جنوب تهران

جعفر شربیانی در جلسه امروز شورا با بیان این مطلب افزود: اینجانب جعفر شربیانی هویت و ماهیت اجتماعی و سیاسی خودم را به یک معنا از شهرری و جنوب تهران گرفته ام. چه آن زمان که شورایار ساده بودم و چه اکنون که ذیل گفتمان اصولگرایی و انقلابی به شورای شهر تهران راه یافته‌ام. در هر صورت بخش عمده‌ای از تجلی و معنا بخشی این ادعا برای همیشه در خدمت رسانی به پهنه جنوب تهران به معنی اعم و بخصوص شهرری به معنی اخص خواهد بود.

این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: در کنار طرح تخصصی و نخبگانی یک چالش یک راه حل در حوزه شهرسازی، برای تحقق و عینی کردن این مولفه مهم هویتی‌ام برنامه ای را با عنوان کمپین "پیگیر کار مردم ری" را راه‌اندازی کردم.

به گفته شربیانی، در این کمپین روزهای شنبه هر دوهفته در سالن طبقه همکف شهرداری منطقه ۲۰ حاضرشده و بدون تشریفات معمول و بی واسطه و بر اساس اطلاع‌رسانی عمومی که توسط نهادهای مردمی و فضای مجازی انجام می‌شود، قول پیگیر کار مردم را بعنوان نماینده‌شان انجام می‌دهم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران یادآور شد: در اولین جلسه که دیروز شنبه ۱۴اسفند ۱۴۰۰ انجام شد با ۷۸ نفر ار شهروندان و اهالی منطقه ۲۰ دیدار و گفت‌و‌گو داشتم و بنادارم تا حصول نتیجه در چارچوب قانون و اختیارات یک عضو شورا بدون دخالت در اجرا و بدون دخالت در فرایندهای رانتی، پیگیری کار مردم را انجام دهم و در واقع با این کار فاصله بین مردم و شهرداری و فاصله بین مدیران و مردم را به حداقل رسانده و موجبات رضایتمندی آنهارا مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید بر کاهش فاصله مسئولین و مردم و پیگیر کار مردم است را انجام دهم.

وی تاکید کرد: در همین راستا بنادارم این کمپین را در هفته های آتی به کمپین پیگیری کار مردم پهنه جنوب تهران در مناطق ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ و بر اساس یک برنامه اعلامی و خبررسانی عمده انجام داده و بخشی از مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنم.

شربیانی از رسانه ها و افکار عمومی تقاضا کرد: در اطلاع‌رسانی و مطلع کردن تعداد بیشتری از مردم به بنده یاری و کمک کنند.

وی همچنین از اعضای شورای شهر تهران در خواست کرد: از همکاران شورایی خودم تقاضامندم در راستای فراگیر شدن این فرایند و پیگیر کار مردم بدون واسطه به شکل عملیاتی بنده را یاری نمایند تا بخشی از کم کردن فاصله جنوب و شمال شهر تهران را رقم زده و به شعارها و قولهایمان بامردم جامعه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار