مدیر آموزش و پرورش ملارد:

ارج نهادن به اقدامات ایثارگرانه معلمان موجب ارتقای کارایی تعلیم و تربیت می‌شود

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ارج نهادن بر مسئولیت خطیر معلمان و قدردانی از تلاش‌های ایثارگرانه آنان را موجب ارتقای اثربخش در افزایش کارایی در نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ارج نهادن به اقدامات ایثارگرانه معلمان موجب ارتقای کارایی تعلیم و تربیت می‌شود

طیب رضایی‌فر ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از آغاز طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید در شهرستان ملارد خبر داد و گفت: با ابلاغ شیوه‌نامه طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی به مناطق، ستاد این منطقه آغاز بکار کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، مسئولیت خطیر معلمان و قدردانی از تلاش‌های ایثارگرانه آنان را موجب ارتقای اثربخش در افزایش کارایی در نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام شامخ معلم در جامعه و ارتقاء منزلت اجتماعی و تاکید بر نقش الگویی معلم به ویژه در زیست بوم جدید از اهداف عملیاتی این برنامه است.

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد هماهنگی و اجرای مطلوب این طرح در شهرستان ملارد به تفکیک مقاطع تحصیلی جلساتی مجازی برای مدیران مدارس پیش‌بینی شده است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به انتخاب داوران منطقه‌ای و اطلاع‌رسانی‌های وسیعی به همکاران، از اجرای مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی در شهرستان ملارد خبر داد و گفت: در همین راستا طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از ۲۴۵ نفر از بازنشستگان سالهای ۹۹ تا ۱۴۰۰ تجلیل خواهد شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار