تقدیر از تلاش های مجاهدانه قاضی وظیفه شناس کرمانی

کرمان(پانا) - در نشست شورای آموزشی و فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری کل استان، ضمن تقدیر از قاضی وظیفه شناس و دلسوز کرمانی، از گزارش پژوهشی علل نقض آراء محاکم بدوی در محاکم تجدید نظر نیز رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از تلاش های مجاهدانه قاضی وظیفه شناس کرمانی

به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از تلاش های قاضی وظیفه شناس کرمانی در راستای گره گشایی از پرونده ربودن شدن کودک شش ساله و دستگیری متهم پرونده، گفت: مجاهدت ها و تلاش آقای یعقوب احمدی در نجات این کودک بسیار مهم بوده است و از درگاه خداوند متعال مسالت دارم که در تمامی مراحل زندگی و در تمام شئون زندگی خود موفق و موید باشند.

یدالله موحد بر تامین زیرساخت های موردنیاز برای حوزه های مختلف از جمله در بخش های آموزشی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های قانونی موجود برای تحقق این منظور بهره برداری لازم انجام شود.

وی از تلاش های حوزه آموزشی و فرهنگی دادگستری استان کرمان تقدیر کرد و افزود: قریب 1600 نفر قاضی و کارکنان اداری در دادگستری استان کرمان حضور دارند که با وجود کمبود امکانات و اعتبارات مورد نیاز، تلاش می شود که دوره های آموزشی لازم برنامه ریزی و اجرایی شوند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با بیان این مطلب کار علمی بزرگ و ارزشمندی در راستای تدوین گزارش پژوهشی علل نقض آراء محاکم بدوی در محاکم تجدید نظر انجام شده است، اظهارداشت: کار عظیم و دشواری به منظور تدوین تاریخ عدلیه استان کرمان نیز انجام شده است و این کتاب در آستانه چاپ قرار دارد.

وی با اظهار امیدواری درباره توسعه کارهای علمی در دادگستری کل استان کرمان، تصریح کرد: در قالب فعالیت های علمی تلاش می شود که تجربیات ارزشمند قضایی را برای قضات جوان تر و نسل های بعدی حفظ نمائیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان نیز با اشاره به این مطلب که در حوزه فرهنگی طی سال جاری اقدامات بسیاری در مجموعه دادگستری استان کرمان انجام شده است، تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی دستگاه قضایی استان کرمان با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دوران شیوع بیماری کرونا اجرایی شده است.

محمدباقر اسلامی بر تامین زیرساخت های موردنیاز برای توسعه فعالیت های فرهنگی و آموزشی تاکید کرد و افزود: در سال 1400 برنامه های آموزشی دادگستری کل استان کرمان به صورت کامل اجرا شده است.

وی با اشاره به این مطلب که در سال جاری همچنین 379 نشست قضایی در 28 حوزه قضایی برگزار شده است، اظهارداشت: امسال همچنین 32 دوره قضایی و36 دوره اداری برگزار شده است.

وی یادآور شد: در سال جاری اختبار قضات، امضای تفاهم نامه ها، برگزاری نشست های نقد رای و اطلاع رسانی های گسترده نیز از سوی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید بهشتی در تهران، گفت: در مجموع 180 رای در این جشنواره مورد رقابت قرار گرفته است که از چهار رای ارسال شده به این جشنواره از سوی قضات استان کرمان، یک رای جزء پنج رای برتر کشور قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار