روزشمار هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اعلام شد

کرمان (پانا) - از سوی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، روزشمار هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
روزشمار هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید اصغر سادات حسینی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: اولین روز هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی یکشنبه 8 اسفند 1400 با عنوان "امور تربیتی، تجدید میثاق با آرمان های امام (ره)، شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مربیان برگزیده و تجلیل از خانواده شهدای امور تربیتی با توجه به ساحت اعتقادی، عبادی، اخلاقی" نامگذاری شده است.

وی افزود: دوشنبه 9 اسفند 1400 روز " امور تربیتی، پرچم دار گفتمان و جهاد تبیین در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی" و سه شنبه 10 اسفند 1400 روز "مربیان امور تربیتی، راهنمایان، متربیان در مسیر تربیت با تاسی به سیره تبلیغی رسول گرامی اسلام با توجه به ساحت اعتقادی، عبادی، اخلاقی" است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: چهارشنبه 11 اسفند 1400 عنوان "امورتربیتی، شادابی، نشاط آفرینی و ارتقای سلامت روانی، اجتماعی با استفاده از تشکل های دانش آموزی و با توجه به ساحت زیستی و بدنی" و پنجشنبه 12 اسفند 1400 عنوان "امور تربیتی، فرهنگ، هنر و ادبیات متعالی ایران اسلامی با توجه به ساحت زیبایی شناختی و هنر" دارد.

سادات حسینی اظهار کرد: جمعه 13 اسفند 1400 با عنوان " امور تربیتی، تحکیم فضایل اخلاقی و انس با قرآن کریم، اقامه نماز جماعت و نماز جمعه با توجه به ساحت اعتقادی، عبادی، اخلاقی" و شنبه 14 اسفند 1400 با عنوان "امور تربیتی، بسط، فرهنگ و سبک زندگی اسلامی-ایرانی با تاکید بر صرفه جویی و استفاده بهینه از مواهب خدادادی و با توجه به ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای" نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار