مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

امور تربیتی آرمان‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بین جوانان رواج داد

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سخنرانی خود قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان به مناسبت سالروز تأسیس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی ضمن اشاره به اهمیت نهاد امور تربیتی گفت نهاد امور تربیتی یکی از مهمترین نهاد‌های آموزش و پرورش است که در جهت رشد و اعتلای نسل جوان گام‌های موثری برداشت.

کد مطلب: ۱۲۵۹۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی آرمان‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بین جوانان  رواج داد

رضا رضایی گفت: نهاد امور تربیتی در راستای آشنایی مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب و شناسایی فرهنگ انقلاب تشکیل شد وامام خمینی (ره) در ابتدای انقلاب اسلامی تربیت نسل جوان را از اساسی ترین کارها دانست.

وی افزود: این نهاد مقدس تمامی ادارات آموزش و پرورش و مدارس را با برنامه های خود تحت پوشش قرار داد و دوران جنگ نقش موثری در تبیین ارزشهای انقلاب داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان جهت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تشکیل هسته های مشاوره را الزامی دانست.

رضایی ساخت اردوگاه کشوری فرهنگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آینده نزدیک را از برنامه های مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش ۱۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت این اردوگاه اختصاص یافته است.

بعد از اتمام نماز جمعه توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و مدیر کل آموزش وپرورش از خانواده شهید امور تربیتی تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار