فرماندار ملارد تأکید کرد:

توسعه فرهنگ ورزش، عامل ارتقاءسلامت جامعه است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در برنامه تقدیر از ورزشکاران دختر دعوت شده به تیم ملی هندبال نوجوانان، حمایت از ورزش را راهی برای توسعه فرهنگ آن و افزایش سطح سلامت خانواده دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فرهنگ ورزش، عامل ارتقاءسلامت جامعه است

به گزارش روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، فرماندار ملارد در نشست تقدیر از بانوان ورزشکار، در سخنانی با بیان اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است، گفت: توسعه فرهنگ ورزش سبب ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه می‌شود و این امر در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار موثر است.

جابر کریمی در ادامه با تقدیر از زحمات دو ورزشکار حاضر در این نشست، افزود: با وجود تمام محدودیت‌ها و نارسائی‌ها، ورزشکاران شهرستان ملارد در عرصه‌های بین‌المللی، کشوری و استانی خوش درخشیده و در رشته‌های مختلف ورزشی به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یافته‌اند.

وی در ادامه این نشست ضمن استماع مسائل و مشکلات این دو بانوی ورزشکار اعلام حمایت خود را از آنان و دیگر ورزشکاران شهرستان اعلام کرده و با اهدا لوح تقدیر از آنان تجلیل کرد.

گفتنی است سارا موسی‌زاده و هانیه کریمی دو بانوی ورزشکار دعوت شده از شهرستان ملارد به تیم ملی هندبال نوجوانان کشور جهت اعزام به مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار