فرمانده نیروی انتظامی ملارد خبر داد:

کشف ۲۰ کیلوگرم باروت و مواد محترقه خطرناک

ملارد (پانا) - فرمانده انتظامی ملارد از عملیات مشترک پلیس ملارد و فردیس با هدف کاهش آسیب‌پذیری مردم در روزهای آخر سال خبر داد و گفت طی این عملیات ۲۰ هزار عدد مواد محترقه و ۲۰ کیلو باروت کشف و ۱۵ نفر دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲۰ کیلوگرم باروت و مواد محترقه خطرناک

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی ملارد، سرهنگ منصور خدایی از کشف مواد محترقه در عملیات مشترک پلیس ملارد و فردیس خبر داد و اظهار کرد: برابر گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ملارد با اقدامات اطلاعاتی در طول ۴ روز گذشته تعدادی از افراد که در این رابطه فعالیت داشتند زیر رصدهای اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی افزود: پس از شناسایی شخص تولیدکننده، گرداننده و توزیع‌کننده شبکه ساخت و ساز مواد خطرناک محترقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار گرفت.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات دو انبار در شهرستان فردیس شناسایی که با هماهنگی قضائی و انتظامی دو اکیپ از عوامل پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان ملارد و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان فردیس به محل مذکور اعزام و سوژه در حین تخلیه بار مواد محترقه دستگیر شد.

خدایی هدف از این اقدام را مبارزه با تفریحات ناسالم در روزهای آخر اسفند و کاهش آسیب‌‌های جانی در مردم خواند و در ادامه گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته از محل حدود ۲۰ هزار عدد مواد محترقه و ۲۰ کیلو باروت و اکلیل و سرنج کشف که در این راستا یک نفر متهم به همراه چهارده نفر اتباع بیگانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار