سرپرست فرمانداری ملارد تأکید کرد:

عزم مسئولان فرمانداری ملارد بر حمایت از تولیدکنندگان شهرستان جدی است

ملارد (پانا) - سرپرست فرمانداری ملارد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان درجمع تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی گفت عزم جدی در شهرستان ملارد برای مانع زدایی در مسیر سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از سوی مسئولان شهرستان ایجاد شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
عزم مسئولان فرمانداری ملارد بر حمایت از تولیدکنندگان شهرستان جدی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، جابر کریمی سرپرست فرمانداری ملارد، هدف از برگزاری جلسات در واحدهای تولید را بررسی مشکلات تولیدکنندگان را از نزدیک عنوان کرد و گفت: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و شنیدن مشکلات این واحدها و کمک به برطرف کردن آنها یکی از برنامه های جدی فرمانداری است.

کریمی با اشاره به‌ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان باشند و نباید به‌گونه‌ای عمل کنند که این واحدها با مشکل مواجه شوند.

وی با بیان اینکه نگاه و اراده ما به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان مانع زدایی از تولید است، گفت: مصوبات ستاد تسهیل پس از ابلاغ بر همه دستگاه ها لازم الاجراست، همه مدیران شهرستان مکلف به پیگیری این مصوبات تا حصول نتیجه هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد گفت: توسعه کشور در گرو حمایت از تولید است و فردی که باعشق و علاقه در این شرایط در کشور سرمایه‌گذاری می کند باید دست او را بوسید که این فرد دغدغه اشتغال و سربلندی کشور را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار