برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت‌ ما» توسط هلال‌احمر زنجان

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره «رفیق خوشبخت‌ ما» با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی مکتب شهید سلیمانی توسط هلال احمر این استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۸۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت‌ ما» توسط هلال‌احمر زنجان

سید قاسم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سازمان جوانان هلال احمر براساس وظیفه و اهداف بشر دوستانه خود، با نگاه به اقدامات بشردوستانه شهید سلیمانی یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره رفیق خوشبخت‌ ما را برگزار می کند.

وی یادآوری کرد: فعالیت و تلاش های وی نشان می دهد که روحیه نوع دوستی و بشردوستانه او در همه زمینه ها جاری بوده و وظیفه ما نشان دادن این روحیه به جهانیان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این یادواره می کوشد تا شخصیت کمتر شناخته شده شهید سلیمانی را از منظر انسان مداری و خدمت بشردوستانه به جهانیان معرفی کند.

به گفته موسوی، دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره "رفیق خوشبخت‌ ما" در 2 برنامه محوری اجرا می شود که محور نخست آن جشنواره فرهنگی هنری با هدف زمینه سازی برای تولید آثار و آفرینش های هنری توسط هنرمندان و به منظور تبیین و معرفی شخصیت و تفکرات نوع دوستانه و خدمات ماندگار داوطلبانه و بی منت این شهید به انسان ها در قالب های مختلف هنری است.

وی به محور دوم این یادواره اشاره کرد و ادامه داد: این محور نیز پویش چلچراغ است که تلاش می کنیم زمینه انس هرچه بیشتر جوانان را با این شهید والامقام فراهم کرده و فضایی را تدارک دیده تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش و خدمات کم نظیر سردار دل ها یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر پایدار و باقی نگه دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره صیانت از میراث ماندگار و ارزشمند شهید سلیمانی در تلاش عملی برای صلح و دوستی در جهان، معرفی این شهید والامقام به عنوان نمادی از صلح و دوستی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی است.

موسوی، فرصت سازی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با مفاهیم تربیتی و الگوهای اخلاقی و رفتاری شهید سلیمانی، به منظور فرهنگ سازی و تحقق مکتب وی در میان اقشار جامعه به ویژه جوانان، شناسایی و شبکه سازی تشکیلاتی جوانان هنرمند و بااستعداد در خانه هنرمندان ماه نگار(محفل آفرینش های هنری رسانه ای جوانان اهل هلال) با رویکرد هنرمحوری و هنرمند پروری را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد.

وی افزود: همه علاقمندان در گروه های سنی 6 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا می توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را 25 اردیبهشت سال 1401 به نشانی http://javanan.rcs.ir ارسال کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ورود به این سایت مستلزم نصب نرم افزا آی گپ در گوشی است.

گفتنی است، علاقمندان برای اطلاع از ضوابط و شیوه های اعلامی می توانند به سایت رسمی جشنواره به نشانی http://rafigh.rcs.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار