بیش از 25 هزار زنجانی از آموزش‌های هلال‌احمر بهره‌مند شدند

زنجان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اعلام کرد سال گذشته بیش از 25 هزار و 400 نفر در سطح شهرها و روستاهای این استان از آموزش‌های هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 25 هزار زنجانی از آموزش‌های هلال‌احمر بهره‌مند شدند

سید قاسم موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

وی یادآوری کرد: سال گذشته یکهزار و 71 دوره آموزش کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی و تخصصی توسط 145 مربی هلال احمر به منظور ارتقای آگاهی شهروندان در برابر حوادث احتمالی در شهرها و روستاها، ادارات، نیروهای مسلح، نیروهای جهادی سپاه انصارالمهدی(عج) و اعضای خانه های هلال، کارکنان شرکت ها و کارخانجات این استان ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای 4 هزار و 650 نفر از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی هلال احمر گواهینامه صادر شده است.

موسوی یادآوری کرد: همه آموزش ها در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان انجام و برای فراگیران در این دوره های آموزشی گواهینامه صادر می شود.

به گفته وی، در سال 99 به بیش از 23 هزار نفر بیش از یکهزار دوره آموزشی برگزار کرده بودیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر آموزش های بیان شده، 41 دوره تخصصی به 987 نیروی امدادی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای برگزار شده که این دوره ها شامل بازآموزی، پیش بیمارستانی، اسکان اضطراری، حمایت روانی، جست و جو نجات درجاده و تغذیه است.

موسوی با تاکید بر اینکه مردم باید آموزش ها را جدی بگیرند، افزود: شهروندان علاقه‌مند به فراگیری آموزش های هلال احمر با مراجعه به شعب هلال احمر در سطح استان زنجان، ثبت نام خود را قطعی کنند تا نسبت به ارائه آموزش مقدماتی برای آنها برنامه ریزی شود و حتی افراد می توانند دوره های تخصصی را نیز سپری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار