معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش بجنورد:

با ایجاد پل ارتباطی بین کانون‌های فرهنگی - تربیتی و مدرسه، استعدادهای دانش‌آموزان شناسایی می‌شود

بجنورد (پانا) - به‌مناسبت گرامیداشت هفته تاسیس کانون‌های فرهنگی-تربیتی مراسمی با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، کارشناس مسئول کانون‌ها و اردوهای استان خراسان‌شمالی و مدیران کانون فرهنگی - تربیتی شهید باهنر و ریحانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
با ایجاد پل ارتباطی بین کانون‌های فرهنگی - تربیتی و مدرسه، استعدادهای دانش‌آموزان شناسایی می‌شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به نقش موثر کانون ها در مهارت آموزی هنری،فرهنگی،ورزشی و علمی دانش آموزان، اظهار کرد: کانون ها ظرفیت های بسیار مناسبی هستند تا دانش آموزان مهارت های مورد علاقه خود را بیاموزند و در این راستا آموخته های خود را در نقش مربی-دانش آموز به دیگران انتقال دهند.
دلاور آوازه ادامه داد: اگر حلقه اتصال بین دانش آموزان و مدارس، کانون های فرهنگی -تربیتی باشند قطعا خروجی های چشمگیری خواهیم داشت و تحقق این امر، مستلزم حضور پررنگ مدیران کانون ها و کارشناسان، در مدارس است که با آگاهی کامل، دانش آموزان نخبه و بااستعداد را شناسایی کنند، فکر و اندیشه آنان را ارتقاء دهند و به پرورش استعدادهای آنان کمک کنند تا دانش آموز قادر باشد تولید محتواها را تحلیل کند و خود نیز توانایی تولید محتوا را کسب کند و آموخته های خود را به دانش آموزان دیگر نیز انتقال دهد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد تصریح کرد: برای پویاتر شدن دانش آموزان، باید تعامل و ارتباط کانون ها و مدارس بیشتر شود و اوقات فراغت دانش آموزان در برنامه های کانون ها، گنجانده شود تا به این طریق دانش آموزانی پویا، خلاق و به دور از آسیب های اجتماعی تربیت شوند.
آوازه ادامه داد: هم اکنون در کانون های فرهنگی -تربیتی تعداد 12 انجمن از جمله :انجمن نقاشی،خطاطی،هنرهای نمایشی،مجری گری ،نجوم ،نویسندگی، کامپیوتر و ... فعال هستند که هم به صورت حضوری با تعداد محدود و هم در بستر شبکه شاد تعلیم می بینند.
در پایان از فعالین اعضاء انجمن های کانون تقدیر و تشکر شد.
خبرنگار:منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار