تجلیل از مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهرستان اردل

اردل(پانا) - در سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و تربیتی از مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهرستان اردل تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از  مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی شهرستان اردل

ارژنگ بهرامیان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت‌وگو با پانا گفت: حضور دانش آموزی در مکان های فرهنگی و تربیتی سرآغازی برای فراگیری خارج از محدوده مدرسه و آشنایی بابسیاری از فنون، نیازهای اجتماعی و تمرین کارگروهی است.

بهرامیان در ادامه افزود: کانون‌ های فرهنگی و تربیتی محلی مناسب برای تحقق هر چه بیشتر فرآیند تعلیم و تربیت است که تقویت این کانون ها در حوزه پرورشی موجب تقویت خودآگاهی، همدلی، ارتباط موثر ، ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان و توانایی حل مسائل به هنگام مواجه با مشکلات می شود.

در ادامه عباس غلامی کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره آموزش‌وپرورش شهرستان اردل با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی تکیه گاهی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت دانش آموزان در محیطی سالم و امن است اظهار داشت: مسئولان باید در این بخش اهتمام ویژه داشته باشند.

غلامی در ادامه افزود: غنی سازی اوقات فراغت با برنامه های متنوع همراه با ایجاد شادابی و نشاط از محورهای مهمی است که در کانون های فرهنگی و تربیتی باید به آن نگاه عمیقی شود. در کانون های فرهنگی و تربیتی بستری فراهم می آید تا وجدان جمعی، خوداتکایی و قدرت تصمیم گیری در بین دانش آموزان تقویت شود و برای زندگی اجتماعی و ایفای نقش موثر در تلاش همسو برای رسیدن به اهداف مشترک، مهارت لازم به دست آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه توسعه کانون های فرهنگی تربیتی برای کودکان، نوجوانان و جوانان یکی از نیازهای اصلی و انکارناپذیر در راستای شکوفا شدن استعدادهای مختلف این اقشار جامعه و تقویت بنیان دینی و عقیدتی محسوب می شود.

خبرنگار پانا : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار