برگزاری کارگاه آموزشی اختلالات یادگیری در امیدیه

امیدیه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه اختلالات یادگیری ویژه آموزگاران مقطع ابتدایی در شهرستان امیدیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی اختلالات یادگیری در امیدیه

احمدرضا کرایی در گفت‌وگو با پانا با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای کیفیت بخشی در امر آموزش و توانمندسازی آموزگاران دوره اول ابتدایی با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری کارگاه اختلالات یادگیری با حضور مدرس احمد کریمی سرگروه چندپایه استان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس برنامه ریزی مدیریت در دو نوبت، صبح ویژه آموزگاران پایه سوم چند پایه دولتی و مدیران مدارس دولتی و در نوبت عصر ویژه پایه‌های اول و دوم مدارس دولتی و غیردولتی و مدیران غیردولتی با محوریت شناسایی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری و لازم التوجه و روش‌های شناختی دانش آموزان تشکیل شد.

شایان ذکر است ؛کارگاه آموزشی یک روزه ویژه آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان امیدیه با محوریت اختلالات یادگیری با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و با حضور سرگروه اختلالات استانی، مدیران، آموزگاران مدارس دولتی و غیردولتی در دو نوبت صبح و عصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار