برگزاری کارگاه آموزشی طرح صیانت از جمعیت و فرزندآوری در امیدیه

امیدیه (پانا) - کارگاه آموزشی طرح صیانت از جمعیت و فرزندآوری ویژه مدرسان آموزش خانواده اداره آموزش و پرورش با حضور معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس انجمن اولیا و مربیان، مدرسین آموزش خانواده و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی طرح صیانت از جمعیت و فرزندآوری در امیدیه

کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از برگزاری کارگاه آموزشی طرح صیانت ویژه مدرسان آموزش خانواده این اداره خبر داد.

سجاد خدری کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در گفت و گو با پانا بیان کرد: با توجه به اهمیت پرداختن به موضوع افزایش تحکیم بنیان خانواده و دستور صیانت از فرزندآوری کارگاه آموزشی ویژه مدرسان آموزش خانواده با محوریت طرح صیانت از جمعیت و فرزندآوری با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی، مدرسین آموزش خانواده اداره آموزش و پرورش و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه در محل سالن کنفرانس شهید جمالی آموزش و پرورش برگزار شد.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری این نشست آموزشی که در قالب کارگاه برگزار شد، اهمیت و ارزشمندی آموزش به نهاد مقدس خانواده که رکن بنیادین اجتماع بشری و مهمل فرهنگ‌ها که می‌تواند سعادت و شقاوت جوامع را تحت تاثیر قرار دهد بیان کرد.

گفتنی است در پایان این برنامه نیز مدرسان و کارشناسان حاضر در جلسه به بیان نظرات و تبادل نظر در مورد موضوع جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار