معاون استاندار تهران:

پوست اندازی شهر رباط‌کریم با رونق پروژه‌های عمرانی

رباط کریم (پانا) - آیین افتتاح و کلنگ‌زنی 5 طرح عمرانی با حضور معاون استاندار تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پوست اندازی شهر رباط‌کریم با رونق پروژه‌های عمرانی

محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان رباط‌کریم ضمن ابراز رضایت از شهردار، عملکرد وی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اقدامات مدیریت شهری رباط‌کریم قابل تحسین است چرا که با فشار اقتصادی و کاهش درآمدهای شهردار این اقدامات در این مدت اندک بسیار جسورانه و جهادی است.

با افتتاح این پروژه‌ها شهردار جوان این شهر گام بلندی را برای تامین سرانه‌ها در حوزه‌های مختلف برداشته است که لبخند رضایت را به اهالی این شهر هدیه داده، چرا که خدمت به مردم توشه‌ای گرانبها را برای آخرت مسئولین به دنبال دارد.

معاون استاندار تهران گفت: مناطق کم‌برخوردار نیازمند توجه جدی مسئولین است و تمام پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته باید عادلانه باشد، از همین رو و در جریان افتتاح و بازدید از پروژه‌های عمرانی، شهر رباط کریم، با توجه به محرومیت‌زدایی از نقاط کم برخوردار را عدالت‌محورانه ارزیابی می‌کنم.

یونس مختاری در تشریح جزئیات این پروژه‌ها گفت: امروز روبان 3 پروژه‌ بزرگ و مهم شهری از جمله بزرگ‌ترین سوله‌ ورزشی پرندک در شهرستان رباط کریم، پارک یک هکتاری امید و اصلاح ورودی شهر رباط‌کریم از سمت اتوبان ساوه به تهران قیچی خواهد خورد.

وی ادامه داد: سوله‌ ورزشی پرندک در زمینی به مساحت 2500 مترمربع ساخته شده که با بهره‌برداری از این سوله‌ ورزشی علاوه بر ارتقا جایگاه ورزشی و سلامت جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی خواهد داشت.

غفاری ادامه داد: عملیاتی شدن تعریض و اصلاح ورودی شهر رباط‌کریم در مسیری به مساحت دو هزار متر باعث تسهیل در رفت و آمد شهروندان خواهد شد.

مدیریت شهری رباط‌کریم گفت: با اقدامات شبانه‌روزی پارک یک هکتاری امید با 70 میلیارد ریال اعتبار که نگین پروژه‌های عمرانی شهرداری رباط‌کریم است افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دادیم.

خبرنگار:محد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار