مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

طرح ملی نماد، ضرورتی در دوران کرونا است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت وجود مراکز مشاوره در استان، طرح ملی نماد را ضرورتی در دوران کرونا دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی نماد، ضرورتی در دوران کرونا است

جعفر پاشایی در مراسم افتتاح طرح ملی نماد( ۱۵۷۰) در آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از زحمت کشان و بانیان این طرح گفت: خدا را شاکریم که با وجود محدودیت های منابع مالی اداره کل آموزش و پرورش استان این طرح انجام شده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی افزود: مهمترین بحث در افتتاح چنین مراکزی، بحث مدیریت بعد از افتتاح است. آسیبی که معمولا در کمین این گونه مجموعه ها است، این است که در ابتدای کار افراد با شور و شوق و علاقه و انگیزه وارد کار شده و آرام آرام آن انرژی کاسته می شود و منجر به تعطیلی این گونه مراکز می شود، بنابراین خواهش بنده از همکارانم در این مجموعه این است که انرژی خود را از دست نداده و با همان شور و شوق اولیه به کار خود ادامه دهند.

پاشایی ادامه داد: واقیعت این است که اکنون در دوران کرونا حضور این گونه مراکز و بازگشایی این مراکز نیازی ضروری است.

وی در رابطه با تصمیم آموزش پرورش آذربایجان شرقی برای مدارس گفت: تمام همت، تلاش و برنامه ما در راستای حفظ جان و سلامتی دانش آموزان است. بنابراین تصمیم گرفتیم که در مناطق قرمز، تمامی آموزش ها در تمامی مقاطع غیرحضوری بوده و در مناطق غیر از رنگ قرمز یعنی در مناطقی با رنگ های زرد و آبی مدارس ابتدایی و متوسطه اول غیرحضوری بوده و مدارس متوسطه دوم به دلیل واکسیناسیون دانش آموزان این مقطع تحصیلی حضوری باشد. البته کماکان نگرانی درباره این عزیزان هم وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرده و گفت: امیدواریم شاهد روزی باشیم که نارسایی ها؛ ناملایمتی ها در جامعه به حداقل برسد و شاهد آن باشیم تا اتفاقات کیفی در این مکان انجام شود تا دانش آموزان و اولیا و مربیان از این مرکز بهره خوبی را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار