مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی:

مهمترین هدف دستگاه تعلیم و تربیت، ایجاد علاقه و انگیزه نماز در دانش‌آموزان است

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس‌هایی همانند اجلاسیه نماز تاکید کرده و مهمترین هدف آموزش و پرورش را ایجاد علاقه و انگیزه نماز در دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۸۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین هدف دستگاه تعلیم و تربیت، ایجاد علاقه و انگیزه نماز در دانش‌آموزان است

جعفر پاشایی ضمن تبریک اعیاد رجب به تمامی فرهنگیان و دانش آموزان استان از پوشش خبری رویداد فرهنگی،معنوی اجلاس سراسری نماز توسط خبرگزاری پانا قدردانی کرده و گفت: در سال تحصیلی جاری میزبانی پنج رویداد بزرگ علمی و فرهنگی به استان آذربایجان شرقی واگذار شده است که یکی از این رویدادها اجلاسیه سراسری نماز است که ۵ اسفند با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولین استانی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

وی از استقبال بالای اولیا، معلمان و دانش آموزان در این دوره اجلاس خبر داد و افزود: نسبت به دوره قبلی برگزاری اجلاس که ۱۸هزار اثر واصل شده بود با محول شدن میزبانی این اجلاسیه به آذربایجان شرقی با برنامه ریزی های کمیته های ۱۱ گانه استان که از اول آذرماه سال جاری فعال شدند شاهد ارسال ۳۴هزار اثر از سراسر کشور به اجلاس بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: سعی کرده ایم با تلاش شبانه روزی همکاران اجلاسیه سراسری نماز به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی در شان نماز و استان آذربایجان شرقی برگزار شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه با اشاره به جهت گیری فرهنگی معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب افزود: نماز به عنوان یکی از بزرگترین فریضه های الهی باید با آشنایی دانش آموزان با آموزه های نماز و تقویت ارتباط خانه،مدرسه و مسجد، شاهد علاقه مندی بیش از پیش فرزندان این مرز و بوم به این فریضه معنوی و متون اسلامی باشیم.

وی اجلاسیه نماز را زمینه ای برای پردازش به موضوع نماز دانسته و اظهار کرد: امروز مهمترین هدف و اولویت دستگاه تعلیم و تربیت این است که بتوانیم علاقه و انگیزه اقامه نماز را در شخصیت دانش آموزان قرار دهیم.

پاشایی در آخر خطاب به دانش آموزان خاطرنشان کرده و گفت: به عنوان خادم دستگاه تعلیم و تربیت، نماز به عنوان یک واجب الهی در تمامی زندگی ما نمایان است و اگر بخواهیم زندگی آبرومند و موفقی داشته باشیم، تنها راهش پناه بردن به این فریضه الهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار