اهدا ۱۱۰ هزار بسته کمک‌ معیشتی و ۳۱۳ جهیزیه با کمک‌های مومنانه

تهران(پانا) - ۱۱۰هزار بسته کمک معیشتی و ۳۱۳ جهیزیه برای زوج های جوان در دومین رزمایش کمک‌های مومنانه اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدا ۱۱۰ هزار بسته کمک‌ معیشتی و ۳۱۳ جهیزیه با کمک‌های مومنانه

رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مواسات با حضور حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران و جمعی از مسئولین شهری و فرماندهان صبح امروز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ از میدان انقلاب تا میدان آزادی تهران برگزار شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در رابطه با دومین مرحله رزمایش بزرگ کمک های مومنانه و مواسات گفت: در دهه فجر امسال و در جشن ملی ۱۴۰۰ به فضل پروردگار اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی در تهران به اجرا در آمده است.

وی افزود: عملیات های جهادی متمرکز و مشترک در جنوب تهران و در مناطق محروم و آسیب دیده را آغاز کردیم که از روز ۱۱ ام تا شب ۲۲ بهمن ماه پیگیری خواهیم کرد، همچنین، میزهای خدمت در مساجد و در بسیاری از اماکن دیگر توسط اقشار ما برقرار می‌شود و خدماتی را به مردم عزیزمان خواهند رساند.

حسن زاده افزود: یکی از مهم ترین و بزرگ ترین اقدامات ما برگزاری رزمایش بزرگ کمک های مومنانه و مواسات در تهران است که شاهد آن هستید، این رزمایش، دومین مرحله از این رزمایش است که اولین مرحله آن در دومین سالگرد شهید سلیمانی به تعداد ۱۳۸ هزار بسته کمک های معیشتی که دارای اقلامی همچون مرغ و برنج و سایر اقلام مورد نیاز خانواده ها بود برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله از رزمایش که متشکل از کاروان بسیار باعظمتی است که شامل ۱۲۰۰ خودرو است از میدان آزادی تا میدان فردوسی ادامه دارد. این کاروان همان مسیری را طی می‌کند که همه ساله مردم عزیزمان در روز ۲۲ بهمن ماه، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنند.

حسن زاده گفت: ۱۱۰هزار بسته کمک های معیشتی و ۳۱۳ جهیزیه برای زوج های جوان که تهیه شده، به مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت بسیج اهدا خواهد شد تا در بین نیازمندان توزیع کنند، همچنین در کنار بسته های کمک مومنانه، دارو و کمک های مردمی برای مناطق سیل زده و محروم از جمله استان کرمان و سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

سومین مرحله از این رزمایش بزرگ در شب عید، حد فاصل ۱۵ اسفند ماه به مدت ۱۰ روز در تهران بزرگ به اجرا در می آید.

وی در پایان گفت: پیام این کاروان و این رزمایش بزرگ کمک مومنانه این است که بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره مردم ما با آموزه های دینی خودشان و فرهنگ انقلابی و دینی و اسلامی و ایرانی خودشان به فکر هم وطنانشان هستند و همه دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که تا وقتی که مردم عزیز ما با این روحیه انقلابی و جهادی حضور دارند، انقلاب اسلامی روز به روز عزت مند تر، سر افراز تر و پیروز مندانه تر به مسیر خودش به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهد داد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار