اهدای 10 هزار تبلت به دانش‌آموزان خوزستانی

اهواز (پانا) - قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی گفت از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۵٠٠ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان اهدا و ۱۰ هزار تبلت نیز به دانش آموزان خوزستان اهدا شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 10 هزار تبلت به دانش‌آموزان خوزستانی

قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گفت: امسال ۷۰ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد کشور از ابتدای سال‌ جاری تاکنون اهدا شد.

مصطفی خاکسار در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان استان خوزستان در مرکز فرهنگی کمیته امداد امام(ره) خرمشهر اظهار کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه ویژه نوعروسان استان خوزستان بود.

وی با اشاره به مقاومت مردم خطه خوزستان در هشت سال دفاع مقدس افزود: در این دنیا عده ای زورگو به فکر از بین بردن افراد ضعیف هستند، اما با مجاهدت و مقاومت مردم با اقتدار ایستاده‌ایم.

خاکسار در ادامه گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت خیرین به منظور رفاه حال مردم و ایجاد زندگی سالم به موضوع کمک برای تشکیل زندگی و ازدواج به مسایل اساسی نگاه می کند، بنابراین امسال به لطف خدا توانستیم جهیزیه به نوعروسان اهدا کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان نیز در این آیین با بیان اینکه امسال سال بی نظیر در سطح کشور است گفت: امسال ۵ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان خوزستان اهدا شد که از این تعداد امروز ۲ هزار سری در استان توزیع شد.

جمال شیبه به توزیع ۱۰ هزار تبلت به دانش آموزان خوزستان اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از محرومیت دانش آموزان از سامانه شاد ۱۰ هزار تبلت در سطح استان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار