عزیزی خادم:

برنامه‌ریزی‌های لازم برای تیم امید را در نظر گرفتیم

نباید توقع را از این تیم بالا برد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به پیروزی تیم ملی برابر امارات گفت با این صعود کار برای تیم ملی سخت است اما نباید توقع را از این تیم بالا برد؛ از رسانه‌ها می‌خواهم که توقع را بالا نبرند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی‌های لازم برای تیم امید را در نظر گرفتیم

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی امارات رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. مهدی طارمی (۴۴) برای ایران گل زد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم بعد از این پیروزی گفت: این برد مهم را تبریک می‌گویم چرا که کارنامه تیم ملی را تکمیل کرد. امیدوارم این پیروزی‌‌ها تداوم داشته باشد. ما با مدد الهی این بردها را تسخیر کردیم فوتبال آسیا را. هم از نظر رکوردها و هم از نظر عملکردی که وجود داشته است.

وی ادامه داد: کار دارد سخت می‌شود چرا که توقع از تیم ملی بالا رفته است. بازی‌های جام جهانی سختی‌های خاص خودش را دارد. در چند ماه باقی مانده باید تدارکات لازم برای حضور در جام جهانی را ببینیم. از رسانه‌ها می‌خواهم که توقع را بالا نبرند. باید تدارک لازم را ببینیم. دولت هم قول‌هایی داده است که کمک کند.

عزیزی خادم ادامه داد: جام جهانی قطر برای ما متفاوت خواهد بود چرا که مناسبت های زیادی با این کشور داریم. ستاد بازیهای جام جهانی را فعال خواهیم کرد تا بتوانیم با بهترین تدارکات به قطر برویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد سرنوشت تیم امید گفت: ما مشکلی برای تیم امید نداریم. این تیم کار خودش را خواهد کرد. برنامه‌ریزی برای این تیم از چهار سال قبل از المپیک صورت گرفته و امیدوارم تیم امید را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

وی در مورد حضور مهدوی‌کیا هم گفت: امیدوارم ایشان هم بیایند و کارشان را آغاز کنند. برنامه‌ریزی‌های لازم برای تیم امید را در نظر گرفتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار