فرماندار جدید شیروان انتخاب شد

شیروان (پانا) - آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان شیروان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار جدید شیروان انتخاب شد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انجام تغییرات، از انتظارات همه مردم است و نباید خیلی نگران آن باشیم، چرا که به برکت همین تغییرات، هوای تازه ای، در میدان های جدید، دمیده می شود و همه ما باید این فرصت را مغتنم شمرده و موظف هستیم که همراه با انتظارات مردم، کارها را به صورت شبانه‌روزی انجام بدهیم.

علی جدی افزود: اگر یک وحدت خوبی شکل بگیرد، می توان با این فرصتی که پیش آمده، خدمات خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان شیروان نیز گفت: در بخش های مختلف روستایی، شهری، فرهنگی، اجتماعی و... شهرستان موفقیت هایی حاصل شد که این موفقیت، نتیجه همکاری و همیاری امام جمعه محترم، خرد جمعی، کمک مردم، متولیان، رؤسای ادارات، اعضای شورای تامین و اصحاب رسانه شهرستان بود.

علی ذوالفقاری کنترل و مقابله با بیماری کرونا با کمک مردم و مسئولان و به ویژه اصناف و برگزاری انتخابات مطلوب و با شکوه و بدون هیچگونه جانبداری و به صورت مستقل و در تراز انقلاب اسلامی، با همراهی مردم و هیئت های نظارت و اجرایی را به عنوان دو اتفاق خوب در دوران تصدی خود برشمرد و افزود: مشارکت مردم شهرستان شیروان در این انتخابات، بالاتر از میانگین کشوری بود و این انتخابات، با ۸ درصد افزایش حضور مردم نسبت به انتخابات دوره قبل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مدت یک سال گذشته، اقدامات خیلی خوبی در سطح شهرستان انجام شده و برخی موانع که در سر راه پروژه‌ها وجود داشته برطرف شده و در دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید، گفت: در حوزه های زیرساختی و عمرانی، شاهد آغاز یک تحول عظیم در سطح شهرستان بودیم و این سرمایه بزرگ موجود است و باید از این فرصت استفاده کرد تا به بهره‌وری و رضایت عمومی مردم برسیم.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شیروان نیز گفت: امیدوارم با کمک همه مدیران و مسئولان، رضایت مردم عزیز را جلب کرده و این رضایت، باید با فرهنگ ایثارگری، جهاد در عرصه عمل و خدمتگزاری به مردم شریف، تجلی پیدا کند و لذا در جهت خدمت به مردم، دعا کنید تا در این مسیر، عاقبت بخیر شویم.

دولت اسماعیل زاده افزود: امیدواریم که با کمک مجموعه مدیران ولایی، توانمند و متخصص، از افشار و گروه های مختلف در جهت انجام خدمت صادقانه به مردم و موفقیت دولت مردمی، آنچه که خیر و برکت برای مردم شهرمان است، به ارمغان بیاوریم.

وی گفت: با حداکثر سعی و تلاش و با کمک استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای اداری و اسلامی شهر، گام های مثبتی را در زمینه جذب سرمایه گذار در تولید و اشتغال جوانان برداریم.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شیروان در پایان از حضور همه مدیران استانی، شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه قدردانی کرد و افزود: از دعا و کمک و ارشاد و پیشنهادات سازنده خود ما را بهره مند سازید.

در پایان از خدمات علی ذوالفقاری تکریم به عمل آمد و دولت اسماعیل زاده نیز به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شیروان معارفه شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار