رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر:

خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بزرگترین شکرگزاری انقلاب اسلامی است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت بعضی‌ از افراد از فرصت خدمت به مردم در طول دوران انقلاب‌اسلامی استفاده نکردند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بزرگترین شکرگزاری انقلاب اسلامی  است

در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد، حجت الاسلام محمد نوروزی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر، در سخنانی با گرامی‌داشت روز وفات حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: یادآوری ایام‌الله در قرآن‌کریم به همگان توصیه شده و اگر نعمت‌های بزرگ الهی را قدر بدانیم نعمت‌ها زیاد خواهد شد و در ادامه از مسئولان درخواست کرد، برای برگزاری باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی آمادگی کامل داشته باشند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید نعمت بزرگی بود که به ما عطا شد و این یوم الله نباید فراموشی سپرده شود.

در ادامه حجت الاسلام محمدرضا عباسی رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را بزرگترین شکرگزاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر توانستیم مردم را در صحنه انقلاب با تفکر صحیح نگه داریم این یک هنر است.

داود بهارلو رئیس بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی نیز در سخنانی با ارائه آماری از مادران شهدا در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: شهرستان اسلامشهر دارای ۸۱۸۸ مادر دارای دو فرزند شهید، ۶۳۱ مادربا سه فرزندشهید، ۸۲ مادربا چهار فرزندشهید،۲۱ مادربا پنج فرزندشهید، شش مادر با 6 فرزندشهید، یک مادر با 7 فرزندشهید، یک مادر با 8 فرزند شهید و دو مادر با 9 فرزند شهید است.

وی از برگزاری مهمانی لاله‌ها جهت ادیان توحیدی در دهه فجر 1400با حضور نمایندگان کشورهای خارجی خبر داد.

سپس حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی از اجرای سه طرح رویش هنر انقلاب با زمینه پرورش استعدادهای فرهنگی ،هنری، نشست تخصصی انقلاب و رسانه در جهت شناسایی آسیب‌های فضای مجازی و نمایشگاه مد و لباس در طول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر نیز در پایان ضمن جمع‌بندی موارد مطرح شده، اظهار کرد: بعضی‌ از افراد از فرصت خدمت به مردم در طول دوران انقلاب‌اسلامی استفاده نکردند و از همگان خواست که در برگزاری هرچه باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر اهتمام لازم را داشته باشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار