رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

هدف ازبرگزاری یادواره‌های شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان است

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت هدف اصلی از برگزاری یادواره‌های شهدا در این مقطع حساس تاریخی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف ازبرگزاری یادواره‌های شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان  است

محمد کلهر، رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه برگزاری یادواره شهدای فرهنگیان و دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر، در سخنانی در رابطه با فعالیت‌های مجموعه اداره شاهد و ایثارگران، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: ما در سطح شهرستان‌های استان تهران ۳۹ مدرسه شاهد داریم که فرزندان عزیز شاهد و ایثارگر در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

وی بیان کرد: شهرستان‌های استان تهران ۱۵۷ شهید فرهنگی و ۸۰۰ شهید دانش‌آموز دارند و ما به عنوان اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دانش‌آموزان را تحت پوشش داریم و مجموعه‌ای از خدمات که آموزش و پرورش برای این عزیزان در نظر گرفته شده و تحت پشتیبانی مناطق ۲۱ گانه است و با کمک و هماهنگی ستاد شاهد استان و مراکز در حال اجرا است.

کلهر در رابطه با تکریم خانواده شهدا تصریح کرد: تکریم و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا از اهداف مهم ما است و اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی پویا و زنده باشد، می‌بایست یاد و خاطره شهدا را گرامی‌ داریم و در این راستا 21 یادواره شهدا در ۲۱ منطقه در حال برگزاری است که در یادواره‌ها از خانواده‌های شهدای فرهنگیان و دانش‌آموزان تجلیل خواهدشد.

رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین ما در برگزاری یادواره‌های شهدا در این مقطع حساس تاریخی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان را نیز در نظر داریم که هدف بسیار مهمی است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار