پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار می‌شود

تهران (پانا) - شنوندگان می‌توانند با شرکت در پویش ترازو که روزهای سه‌شنبه در قالب برنامه پاسخگو در رادیو سلامت پخش می‌شود، محاسبه بی‌ام آی خودشان را دریافت کرده و بر آن مبنا رایگان وزن‌شان را کنترل کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش ترازو در رادیو سلامت برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، یکی از تهیه‌کنندگان برنامه پاسخگو در این باره می‌گوید: ما پویش ترازو را در برنامه پاسخگوی روزهای سه‌شنبه دایر کردیم و مخاطبان می‌توانند با شرکت در این پویش وزن‌شان را بدون پرداخت هزینه پایین بیاورند. در برنامه روزهای سه‌شنبه 28 دی ماه دکتر پیام فرحبخش فوق تخصص تغذیه و رژیم درمانی در برنامه حضور دارد و بی‌ام آی (شاخص توده بدنی) مخاطبان را محاسبه می‌کنند. یعنی شنوندگان می‌توانند به واسطه تماس تلفنی یا پیامک قد و وزن‌شان را اعلام کنند. همچنین اگر بیماری زمینه‌ای یا مشکلاتی هم دارند، عنوان کرده تا دکتر متناسب با شرایط‌شان بی‌ام آی را محاسبه کنند و تغذیه و رژیم مناسب به آن را در اختیارشان بگذارد.

وی ادامه داد: شنوندگان می‌توانند به راحتی و رایگان در پویش ترازو شرکت کرده و به راحتی وزن‌شان را به ایده‌آل نزدیک کنند. دکتر فرحبخش نکات لازم را به آن‌ها می‌گوید و تاکید می‌کند چگونه غذا بخورند و چه مواد غذایی را مصرف کنند. کارشناس برنامه زهرا حاجی‌زاده است و روزهای سه‌شنبه از گروه سلامت و تغذیه رادیو سلامت روی آنتن می‌رود. برنامه ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار