بیش از 19 هزارنفر در فارس تحت پوشش آموزش دوره‌های مختلف سوادآموزی قرار گرفته‌اند

شیراز (پانا) - به گفته معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس، در دوره‌های انتقال و تحکیم و نیز طرح‌های کمیساریا، اتباع و رایانه ۱۰۰ درصد حجم ابلاغی از طرف سازمان نهضت سوادآموزی تحت پوشش قرار گرفته است و در دوره سوادآموزی نیز بیش از ۹۸ درصد از حجم ابلاغی شناسایی،جذب و ثبت نام صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد

بهزاد نوروزی چگینی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان بیضا ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه شورای پشتیبانی سوادآموزی گفت: فرمانداران و بخشداران به عنوان رئیس شورای پشتیبانی می توانند نقش موثری را در هماهنگی و همراه نمودن سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد ذی ‌ربط با سوادآموزی ایفا نمایند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: اگر شورای پشتیبانی و اعضای محترم آن به وظیفه اصلی خود در امر سواد آموزی عمل نمایند شاهد انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی در این حوزه خواهیم بود که به تبع آن نرخ باسوادی مردم در شهرستان‌ها و مناطق نیز افزایش خواهد یافت .

دکتر نوروزی چگینی در مورد تحت پوشش قرار گرفتن حجم ابلاغی از طرف سازمان سوادآموزی کشور نیز گفت: مجموع حجم ابلاغی به استان در هر سه دوره یعنی سواد، انتقال و تحکیم ۲۱ هزار و ۱۴۰ نفر بوده که تاکنون بیش از ۹۸ درصد از این حجم تحت پوشش قرار گرفته است.

نوروزی چگینی گفت :در دوره انتقال و تحکیم که به ترتیب حجم ابلاغی 3 هزار 809 نفر و 3 هزار 890 نفر بوده به طور کامل یعنی صددرصد تحت پوشش قرار گرفته است اما در دوره سواد که مجموع حجم ابلاغی 11 هزار 800 نفر می باشد تاکنون ۱۱ هزار و ۴۵۰ نفر یعنی بیش از ۹۸ درصد این سهمیه تحت پوشش قرار گرفته و تعداد باقی مانده نیز طی روزهای آتی به طور کامل تحت پوشش خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: در طرح‌های کمیساریا ،اتباع و رایانه نیز همه افراد و مخاطبان تحت پوشش قرار گرفته‌اند و آموزش‌های لازم در حال انجام است .

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت :از مجموع ۲۱ هزار و ۱۴۰ نفر که حجم ابلاغی در هر سه دوره بوده است تاکنون ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر شناسایی جذب و ثبت نام گردیده و با حضور در کلاسهای سواد آموزی مورد آموزش و تعلیم قرار گرفته اند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار