برگزاری کارگاه کنترل خشم برای خانواده‌های معلولین

ملارد (پانا) - کارگاه آموزشی کنترل خشم با هدف تلاش در جهت فرهنگ‌سازی روابط خانواده با فرزندان و یکدیگر، برای خانواده‌های دارای فرد معلول در شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه کنترل خشم برای خانواده‌های معلولین

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی افراد بیان کرد: این‌گونه کارگاه‌های آموزشی به منظور آگاه‌سازی خانواده‌ها در برخورد با افراد معلول با توجه به مشکلات ویژه‌ای که این افراد دارند، برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های دارای عضو معلول در اکثر مواقع علاوه بر فشارهای روانی که با آن درگیر هستند، بدلیل هزینه‌های بالای نگهداری و موارد دیگر نیز دچار فشار‌های اقتصادی می‌شوند که مجموعه‌ای از این موارد موجب درگیری هایی در داخل خانواده شده که موقعیت بسیار سخت و ناراحت کننده‌ای را بوجود می‌آورد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان لزوم ارائه خدمات بصورت نقدی گفت: در کنار تمامی تلاش‌ها در جهت ارائه خدمات به مددجویان، برگزاری چنین دوره‌هایی با حضور افراد متخصص و آگاه موجب رشد و بالندگی افراد بوده و می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از مشکلاتی باشد که با اطلاعات و نحوه کنترل صحیح قابل حل هستند.

در این کارگاه آموزشی که با حضور دو تن از روانشناسان مرکز روانشناسی مصباح برگزار شد، مواردی چون: تعریف اولیه خشم، نشانه‌های روانی، نشانه‌های جسمی، علل خشم، نحوه کنترل، نحوه بروز و نمونه‌های حل مسئله مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار