معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

محور اصلی نمایشگاه‌های مدارس انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد بر ضرورت برگزاری نمایشگاه‌های مدارس انقلاب به دلیل اهمیت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش‌آموزان کشور تأکید کرد و گفت محور اصلی نمایشگاه‌های مدارس انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
محور اصلی نمایشگاه‌های مدارس انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: هم‌اندیشی‌های معاونت پرورشی و تربیت بدنی با مربیان تشکلات انجمن اسلامی و معاون انجمن اسلامی شهرستان‌‌های استان تهران در خصوص نحوه ادامه همکاری‌ها و فعالیت‌های پیش رو و تشریح دستورالعمل مدرسه انقلاب انجام شده است.

وی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، با همراهی و همکاری وزارت آموزش و پرورش، به دلیل اهمیت خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش‌آموزان کشور، دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب را بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌کند و محور اصلی محتوای نمایشگاه مدرسه انقلاب متن بیانیه گام دوم انقلاب است.

حضرتقلی افزود: قرار است تعداد 20 نمایشگاه متشکل از غرفه‌های مختلف با استفاده از توانمندی‌های دانش‌آموزان در خصوص وضعیت ایران دیروز، ایران امروز و ایران فردا در ایام دهه فجر، در مدارس شهرستان با راهبری مربیان انجمن اسلامی برپا شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار