معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان‌های استان تهران:

منابع انسانی متخصص و دانش‌آموزان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه آموزش و پرورش

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست بررسی پتانسیل‌های اقتصادی و کارآفرینی سند تحول بنیادین، منابع انسانی متخصص و دانش‌آموزان را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
منابع انسانی متخصص و دانش‌آموزان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و وتوسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با ارائه گزارشی از پروژه‌های انجام شده ضمن تبیین راهکارهای سند تحول در حوزه‌های اقتصادی و کارآفرینی به تشریح برنامه‌های حوزه معاونت خود پرداخت.

وی با برشمردن پتانسیل‌های مختلف در بخش‌های گوناگون آموزش و پرورش به منظور سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی، منابع انسانی متخصص و دانش‌آموزان را مهم‌ترین و بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش نامید.

در ادامه نشست متخصصان و صاحب نظران اقتصادی آموزش و پرورش حاضر در جلسه به بررسی و تحلیل برنامه‌ها پرداختند و شرکت کنندگان آمادگی خود با برای همکاری و مشارکت در پیشبرد برنامه‌های معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار