آموزش مهارت‌ها درسایه نظم و هماهنگی از اهداف تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی است

شهر قدس ( پانا) - کارگاه آموزش مهارت‌ها درسایه نظم و همفکری ، همدلی ، همکاری تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی شهرستان قدس در آموزشگاه ملاصدرا با حضور معاونان و مربیان پرورشی پیشتاز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت‌ها درسایه نظم و هماهنگی از اهداف تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی  است

کارگاه آموزشی مهارت‌های تشکیلات پیشتازان سازمان‌ دانش‌آموزی شهرستان قدس در سایه همفکری و همدلی و همکاری سفیران بازمهندسی تشکیلات پیشتازان شهر قدس در آموزشگاه هیات امنایی ملاصدرا تشکیل شد.

در این کارگاه که جمع کثیری از معاونین و مربیان پرورشی شهرستان قدس حضور داشتند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آموزش‌هایی نظیر نحوه حمل قرآن توسط حاملان قرآن در مراسمات رسمی و نظام جمع، نحوه احترام به پرچم و تشکیل گارد استقبال برای اجرا در مراسمات ملی و مذهبی آموزش داده شد و همچنین در ادامه این کارگاه کمک‌های اولیه در مواقع مختلف و زمان‌های بحرانی بویژه زمان زلزله و مباحث مختلف کمک‌های اولیه در مواقع سوانح و نحوه اندازه گیری قندخون و فشارخون و همچنین نحوه کمک‌رسانی به مصدومان و دانش‌آموزانی که در مدرسه دچار سانحه می‌شوند توسط علی احمدیانی تشریح شد.

در ادامه این کارگاه آموزشی انواع گره‌های کاربردی، علائم گنگ، انواع تشویق‌های سازمانی و نحوه جهت یابی به روش های مختلف‌ توسط هشت نفر از سفیران بازمهندسی تشکیلات پیشتازان شهر قدس به همکاران آموزش داده شد و توصیه شد که همکاران آموزش دیده آموزش های خود را در آموزشگاه خودشان در اختیار دانش‌آموزان و گروه‌های پیشتاز آموزشگاه خود قرار دهند تا به این طریق دانش آموزان انواع مهارتها را یاد بگیرند.

این کارگاه دومین جلسه آموزشی و توجیهی باز مهندسی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان قدس بود که جهت آموزش و آگاهی بخشی در زمینه باز مهندسی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی به همت سازمان دانش‌آموزی شهرستان قدس در سال جاری برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: ایلیا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار