خطیب جمعه قزوین:

مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ناشی از مدیریت‌های غلط گذشته است

قزوین(پانا) - حجت الاسلام سید مهدی خضری گفت مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ناشی از مدیریت‌های غلط گذشته است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ناشی از مدیریت‌های غلط گذشته است

حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزارشد ضمن تسلیت ایام فاطمه (س) گفت: با سیاهپوش کردن سردرب خانه ها، حسینه ها، معابر عمومی و مساجد بایستی مردم هم در مناسبتها مشارکت کنند و فضای شهر هماهنگ با ایام عزاداری به شعارهای دینی مزین شود.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: امروز کشور با مشکلات زیادی در عرصه اقتصادی و معیشتی مردم روبروست که بخش زیادی از آن ناشی از مدیریت های غلط گذشته است و دولت کنونی همه عزم و تلاش خود را به کار گرفته تا گره گشای مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه با روی کارآمدن دولت انقلابی به ویژه رئیس جمهور این دولت اراده بر تغییر ریل کرده است، گفت: امروز ریل ذلت به ریل عزت و کرامت و ریل ویژه خواری به نگاه ویژه به محرومان در حال تغییر است.

حجت الاسلام خضری افزود: جراحی دیگر در نظام توزیع خدمات و یارانه در حال انجام است و دولت در حال جراحی اقتصادی می باشد که این جراحی به طور قطع تبعاتی دارد.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: از دولت انقلابی درخواست داریم که در این مسیر مراقب وضعیت تهی دستان باشد چراکه دولت قبل تحمل مردم را کاهش داده و باید یک تصمیم حکمت آمیز و آگاهانه گرفته شود.

وی اضافه کرد: برخی با کوچکترین مشکلات می گویند که این نظام دیگر نمی تواند از پس خود برآید که باید در این زمینه با هوشیاری به موضوعات پرداخت چرا که امروز دولت به همکاری مردم نیاز دارد.

خبرنگار:معین بصیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار