نمایش "و چند داستان دیگر.. " در تبریز به صحنه رفت

تبریز(پانا) - نمایش "و چند داستان دیگر..." نوشته پیام لاریان با کارگردانی الیاس ضرابی توسط گروه هنری "مان" از روز شنبه ۴ دی ماه در مجتمع تربیت تبریز به صحنه رفته است.

کد مطلب: ۱۲۴۳۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایش "و چند داستان دیگر.. " در تبریز به صحنه رفت

الیاس ضرابی، کارگردان نمایش "و چند داستان دیگر.. " با بیان اینکه متن این نمایش در‌ پنج‌ اپیزود نوشته شده، اظهار داشت: داستان این نمایش تلفیقی از چند داستان مختلف با محوریت دردها و خشونت‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: کاراکترهای اپیزودهای مختلف نشان می دهند که هر اپیزود با یکدیگر در ارتباط بوده و در سرنوشت همدیگر دخیل هستند.

ضرابی ضمن بیان اشاره به ارتباط نزدیک داستان این نمایش به شرایط روز جامعه، گفت: در هر یک از پنج اپیزود این داستان شاهد خشونت های مختلفی هستیم که هر روز در جامعه درحال رخ دادن است.

همچنین در اپیزودهای مختلف این نمایش داستان های متفاوت و متنوعی را می بینیم که در یکی از اپیزود های این کار شاهد مشکلات افراد تراجنسی هستیم.

از بازیگران این نمایش می توان به علیرضا موسلانی، امید والا، مریم سرچمی، اصلان صفی، مرتضی رضوی، آذین صمدی، مهدی نخجیری، مجید مایلی، فاطمه امیر خیابانی، فرهوده شجایی و فرهنگ گروسی اشاره کرد.

پیام لاریان( نویسنده)، مهدی سلیمانی( دستیار کارگردان)، ساجد جلیلی نژاد(آهنگساز)، امیر پور حکمت(طراح نور)، حسام کاظمی( طراح صحنه)، پریسا منفرد( عکاس و گرافیست)، پویا مزمل( طراح و مجری گریم)، شقایق کریمی( منشی صحنه), مهرداد پاشاپور( مدیر صحنه)، اصغر اسکندری و علی صدری( دستیاران صحنه)، عرف مهرنگ، سعید حقانی و مهدی سلیمانی( گروه تصویر) و محمد لطفی( روابط عمومی) عوامل اجرایی این نمایش هستند.

گفتنی است این نمایش از ۴ دی تا ۲۷ دی از ساعت ۱۸ میزبان مخاطبان تئاتر در سالن قبه زرین تئاتر شهرتبریز می باشد. و علاقه من آن می توانند از سایت های معتبر، بلیط این نمایش را تهیه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار