مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

مهم‌ترین اولویت در رویکرد تحولی مسابقات قرآن، مشارکت حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان است

تهران (پانا) - جلسه ستاد برنامه‌ریزی مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با حضور مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت متبوع برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین اولویت در رویکرد تحولی مسابقات قرآن، مشارکت حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه ستاد برنامه‌ریزی مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با هدف بررسی رویکرد تحولی در روند برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان و برگزاری مرحله کشوری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی با حضور میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، معاونین مدیرکل قرآن، عترت و نماز و رؤسای ادارات در سالن جلسات اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

باقری در این جلسه گفت: فعالیت‌های ما به دو بخش الزامی و اختیاری تقسیم می‌شود که برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان جزو فعالیت‌های الزامی است.

وی افزود: اولویت ما در اجرای این برنامه مشارکت حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان با تغییر در روش و شیوه اجرا و با نگاه تحولی در این فرآیند تربیتی است.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد عالی برگزاری مسابقات بر تقویت مرحله آموزشگاهی مسابقات و مدرسه‌محوری و براساس رویکرد مدیریت اقتضایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین مقرر شد نظرات و دیدگاه‌های رؤسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ها، مدیران مدارس و مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور که بر اساس فراخوان اعلام شده جمع‌آوری شده است را بررسی و نظرات نهایی را در این خصوص اعلام کنند.

در ادامه اعضا به بحث و تبادل نظر در زمینه زمان و جزئیات برگزاری پنجمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن کریم پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار