با حضور مدیر آموزش و پرورش بهاباد

رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بهاباد تجلیل شدند

بهاباد ( پانا) - در مراسمی با حضور مسؤولان شهرستان بهاباد از رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بهاباد تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بهاباد تجلیل شدند

حسن رزاق. رئیس آموزش و پرورش بهاباد در این مراسم ضمن قدردانی از مدیر و معاون پرورشی و فرهنگی این آموزشگاه به خاطر مشارکت بالای دانش آموزان آموزشگاه در مسابقات فرهنگی و هنری؛ این مسابقات و جشنواره ها را بهترین فرصت برای کشف و شکوفایی استعدادها و توانایی های دانش آموزان در زمینه های مختلف دانست و همه دانش آموزان را به استفاده از این فرصت خوب توصیه کرد.

وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان بهابادی و کسب رتبه های مختلف شهرستانی، استانی و کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید از برنامه های مهم ما در واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش است.

رزاقی با اشاره به اهمیت انس با قرآن و تشویق جوانان به آموزه های قرآنی خاطر نشان کرد: امروز نسل جدید ما تشنه فراگیری است و نباید از فراگیری قرآن و آموزه های دینی باز ماند. بنابراین نقش مهمی در این راستا بر عهده همگان و به خصوص نهاد آموزش و پرورش است که در این بخش با قوت وارد عمل شده ایم.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد، شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را جزو اهداف مهم و برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش قلمداد کرد و افزود: ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در محیط جامعه، بهره ‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روزمره و ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین دانش آموزان از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است.

خبرنگار : حمیدرضا اخوان بهابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار