تقدیر از منتخبین استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه 2 اصفهان

اصفهان (پانا) - از منتخبین استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه دو استان اصفهان قدردانی شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۱۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از منتخبین استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه 2 اصفهان

طی مراسمی از منتخبین استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه دو با حضور محسن سیستانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، اصغر ابوالحسنی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن اجتماعات دبستان احمد قفال تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

دراین مراسم سیستانی با اشاره به اینکه ترویج اخلاق قرآنی در جامعه نیاز مهم امروز کشور بویژه نسل جوان و آینده ساز ما است، تاکید کرد: همواره برنامه های فرهنگی، مذهبی و قرآنی درناحیه دو با استقبال خوب دانش آموزان برگزار می شود و ما بعنوان مسلمان وظیفه داریم برای ترویج مکتب و اخلاق قرآنی در جامعه گام برداریم.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان قرآنی باید در سطح مدرسه و به تبع آن جامعه، الگوی تاثیرگذاری برای سایر دانش آموزان و افراد جامعه باشند و هر کدام از دانش آموزان قرآنی باید مبلّغ قرآن بوده و در جذب سایر افراد جامعه به قرآن و آموزه های دینی، فعالیت داشته باشند.

لازم به ذکر است در سطح ناحیه دو تعداد 116 دانش آموز به استان راه یافته بودند که ازاین تعداد 68 نفر حائز رتبه استانی شدند. در این مراسم از دانش آموزان برگزیده مسابقات صحیفه سجادیه استانی، مهدویت، درس هایی از قرآن نیز تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: روح الله طیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار