کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش رودهن:

مسابقات قرآنی رقابتی برای دست‌یافتن به معنویت در بین دانش‌آموزان است

رودهن (پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش رودهن از برگزاری مسابقات قرآنی در مدارس رودهن خبر داد و این رقابت را به عنوان مسیری برای رشد و بالندگی و دست‌یابی به معنویت دانش‌آموزان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآنی رقابتی برای دست‌یافتن به معنویت در بین دانش‌آموزان است

زینب اشکور کیایی، کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش رودهن اظهار کرد: در هفته قرآن و عترت افتتاحیه مسابقات قرآن در منطقه را آغاز کردیم. این رقابت‌ها در مدارس به صورت حضوری و همچین در مواردی غیرحضوری توسط معاونین و مربیان پرورشی و مربیان قرآنی برگزار شد و تمامی داوری‌های مسابقات طبق دستورالعمل و فرم‌‌های استاندارد و مخصوص داوری انجام می‌گیرد تا توانایی‌ها و مهارت‌های دانش‌آموزان در هر رشته‌ قرآنی و نماز، دقیق و اصولی سنجیده شود تا حقی از دانش‌آموز ضایع نشود و همچنین منتخبین شایسته به مرحله‌ استانی راه یابند و معرفی شوند تا بتوانند در مراحل بالاتر موفقیت کسب کنند.

کیایی در ادامه افزود: هدف از برگزاری مسابقات قرآن هرساله در آموزش و پرورش، بررسی و شناخت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و شکوفایی خلاقیت‌های آنان و همچنین توسعه رویکردهای تربیتی قرآنی در بین دانش‌آموزان است و ما در تلاشیم تا بتوانیم دانش‌آموزان را به سمت حفظ قرآن و یادگیری رویکردهای قرآنی هدایت کنیم و همچنین فرهنگ نماز و نمازخوانی برای دانش‌آموزان نهادینه کنیم و نهایت تلاش خود را در جهت حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی در آموزش و پرورش ودر بین دانش‌آموزان انجام دهیم.

وی در پایان بیان کرد: بعد از پایان مسابقات و اعلام نفرات برگزیده در مدارس صلاحیت این دانش آموزان در شورای قرآنی آموزش و پرورش رودهن دوباره مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد و نتایج نهایی به کارشناسی قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام می‌شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم‌ جهت برگزاری مسابقات استانی صورت پذیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار