مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد:

هدف اصلی آموزش بزرگسالان، آزادسازی انسان و رشد کامل اوست

ملارد(پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد، از برگزاری مسابقه پرسش مهر ویژه سوادآموزان در حال تحصیل دوره انتقال در سال ۱۴۰۰ با هدف مشارکت فعال و بهره‌گیری از نیروی نوآوری در ایجاد محیط مناسب برای زندگی آنها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی آموزش بزرگسالان، آزادسازی انسان و رشد کامل اوست

آذر خشنود در تشریح این خبر بیان کرد: هدف اصلی آموزش بزرگسالان، تکامل و تعالی افراد برای سازگاری موثر و مثبت با مسائل فردی و اجتماعی است، با توجه به اینکه سوادآموزی تنها خواندن و نوشتن نیست، بلکه کمک کردن به آزادسازی انسان و رشد کامل اوست تا با مشارکت فعال و بهره‌گرفتن از نیروی نوآوری بتواند در متحول ساختن جهان، هدف‌ها و ایجاد محیط مناسب برای زندگی موثر باشد.

خشنود در مورد اهداف این مسابقه گفت: تشویق سوادآموزان به تفکر و حساس شدن نسبت به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری، گسترش و ترویج فرهنگ پرسشگری، جستجوگری، تقویت قدرت تفکر و خلاقیت در سواد‌آموزان و تقویت مهارت‌های خواندن، نوشتن و به کاربستن آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی از اهداف پرسش مهر برای سوادآموزان است.

مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد افزود: ۲۸۰ نفر سوادآموز ایرانی دوره انتقال برای مسابقه انشانویسی سوادآموزی پرسش مهر ریاست جمهوری در شهرستان ملارد ثبت‌نام شدند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار