معاون پرورشی آموزش و پرورش دماوند:

ضرورت اجرای دقیق طرح یاریگران زندگی در مدارس جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

دماوند (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش دماوند در جلسه آموزشی طرح یاریگران زندگی برای رابطین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مقطع ابتدایی، بر اجرای دقیق این طرح در مدارس شهرستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اجرای دقیق طرح یاریگران زندگی در مدارس جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

رقیه عرب، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دماوند در جلسه کارگاهی طرح یاریگران زندگی گفت: طرح یاریگران زندگی برنامه‌ای بسیار مهم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی است که اجرای دقیق این طرح می‌تواند اثرات خوبی در جامعه به همراه داشته باشد.

معاون پرورشی بر اجرای دقیق طرح یاریگران زندگی در مدارس تأکید و بیان کرد: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مستمر و هدفمند به‌منظور ترویج الگوها و رفتارهای سالم در جامعه به‌ ویژه در بین دانش آموزان از دیگر اهداف این طرح است که باید به‌درستی اجرا شود.

وی طرح یاریگران زندگی را به‌ عنوان مسئولیتی اجتماعی برای ارتقای سلامت روانی و مبارزه با اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: خودمراقبتی، مهم‌ترین اصل برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در دو کانون خانه و مدرسه باید اهمیت ویژه‌ای به آن داده شود.

وی در پایان این مراسم بعد از سنجیدن نقاط قوت و ضعف مراحل اجرایی طرح گفت: دستیابی به نتیجه مطلوب در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نیازمند تلاش‌های مستمر اعضای کانون و همچنین همکاری والدین و سایر نهادهای مرتبط با آموزش‌ و پرورش است.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار