هدایت‌الله نورانی‌پور:

رفع نیازهای آموزش و پرورش نیازمند پیگیری‌های چند‌جانبه است

تهران(پانا)- نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اداره کل شهرستان‌های تهران در گردهمایی مجامع خیرین مدرسه‌ساز گفت ساخت مدرسه اقدامی است برای رفع نیازهای آموزش و پرورش که نیازمند تلاش‌های چند جانبه است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رفع نیازهای آموزش و پرورش نیازمند پیگیری‌های چند‌جانبه است

هدایت الله نورانی پور نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران ضمن تشکر از شرکت اعضای مجمع در این گردهمایی گفت: خیرین مدرسه ساز با اخلاص در عرصه مدرسه سازی فعالیت می کنند ولازم است در این راه بتوانند به الویت های آموزش و پرورش دسترسی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای ساخت مدرسه در مناطق محروم نیاز به دسترسی به سایت جامع وبروز است گفت: ساخت مدرسه اقدامی است برای رفع نیازهای آموزش وپرورش واین نیازمند پیگیری وتلاش‌های چند جانبه است.

او با اشاره به مهاجرت معکوس در سطح شهرستان و نیاز به ساخت کلاس‌های درس جدید، عنوان کرد: برای حل این مشکل باید هر چه بیشتر خیرین مدرسه ساز را جذب این مجموعه نماییم، تابتوانیم به سال‌های ۸۶ که کمبود فضاهای آموزشی را نداشتیم برگردیم و از این بحران به خوبی عبور کنیم.

نورانی پور با توجه به اینکه تاکنون مجمع خیرین و نوسازان نقش مهمی در رفع مشکلات آموزشی داشتند بیان کرد: مشکل بزرگی که این مجمع با آن مواجه است نبود نقشه راه است که در اواسط کار خیر با آن برخورد می‌کند.

نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز در پایان تاکید کرد: انتظار می رود مسئولان به خصوص سازمان نوسازی به کمک خیرین آمده و با دراختیار دادن نقشه روان به آن‌ها یاری رساند و در نهایت با رفع موانع موجود، از این ظرفیت مردمی جهت رفع معضلات آموزش و پرورش بهره‌مند شویم .

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار