بهداد سلیمی: کمیسیون ورزشکاران قول خانه نداده است

تهران (پانا) - نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیات اجرایی با تاکید بر آغاز به کار این کمیسیون گفت: فعالیت‌ها و پیگیری‌ها در چارچوب آئین‌نامه و اختیاراتش است بنابراین قولی مانند خرید خانه به کسی نداده‌ایم.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بهداد سلیمی: کمیسیون ورزشکاران قول خانه نداده است

به گزارش مهر، بهداد سلیمی یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران که از این پس به عنوان نماینده این کمیسیون در نشست های هیات اجرایی حضور خواهد داشت در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد برنامه های موردنظر کمیسیون و اولویت های در نظر گرفته شده برای آن توضیح داد.

کمیسیون ورزشکاران فعالیت هایش را آغاز کرده است

وی گفت: تمام داستان ها و حواشی برای کمیسیون ورزشکاران و کسانی که می خواهند در این کمیسیون فعالیت مثمرثمری داشته باشند تا زمان انتخابات و رای گیری های داخلی بود. بعد از آن زمان فعالیت های کمیسیون بود که در همین نشست قبل آغاز شد.

قول و وعده خانه نداده ایم

عضو کمیسیون ورزشکاران با تاکید برنامه های این کمیسیون طبق وظایف و اختیاراتی که آئین نامه مصوب برای آن تعیین کرده پیگیر فعالیت هایش خواهد بود، خاطرنشان کرد: قول و وعده خانه و رسیدگی به معضلات اینچنینی را به هیچ ورزشکاری نداده ایم. باید واقع بین بود نه اینکه روی هوا حرف زد، باید دید چه کاری از دست کمیسیون بر می آید و منعی هم برای آن وجود نداشته باشد. بنابراین تمام پیگیری ها و وظایف در چارچوب آئین نامه خواهد بود.

پیگیری مشکلات ورزشکاران کاروان اعزامی به المپیک زمستانی

این قهرمان پیشین وزنه برداری جهان و المپیک با بیان اینکه طبق صحبت های مطرح اولیه میان اعضای کمیسیون ورزشکاران، رویدادهای پیش روی ورزش در اولویت بندی فعالیت های این کمیسیون تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: رویدادهایی در پیش داریم که المپیک زمستانی اولین آنهاست. مقرر شده حسین ساوه شمشکی به نمایندگی از کمیسیون پیگیر وضعیت ورزشکاران صاحب سهمیه برای المپیک زمستانی شود و مسائل و مشکلات مربوط به آنها را بررسی کند.

نقش کمیسیون ورزشکاران در رویدادهای پیش رو

وی در این زمینه ادامه داد: نتیجه این پیگیری ها به صورت مکتوب در نشستی مشترک که قرار است وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس کمیسیون و رئیس فدراسیون اسکی هم در آن حضور داشته باشند، ارائه خواهد شد تا از خروجی برای کمک به بهبود شرایط کاروان اعزامی به المپیک زمستانی استفاده شود. مشابه این کار درمورد دیگر رویدادهایی که در پیش است نیز انجام خواهد شد.

اطلاع از دغداغه های ورزشکاران از طریق پرسش نامه

به گفته سلیمی، همزمان قرار است پرسشنامه ای از سوی کمیسیون ورزشکاران تهیه شود تا از طریق فدراسیون ها در اختیار ورزشکاران شان قرار بگیرد و اینگونه مسائل و دغدغه های آنها مشخص و جهت رسیدگی اولویت بندی شود.

وزیر ورزش را در جریان نتایج کار قرار می دهیم

وی تاکید کرد: طرح اولیه این کار (تهیه پرسشنامه) ارائه شده است. قرار بر این شد تا دبیر کمیسیون نسبت به تهیه پرسشنامه موردنظر اقدام کند. از طریق این پرسشنامه از شرایط ورزشکاران و نیازمندی های آنها اطلاع دقیق حاصل می شود. نتیجه مستند این پرسشنامه ها در اختیار وزیر ورزش هم قرار می گیرد.

در تعامل با وزارت ورزش پیگیر فعالیت های مان خواهیم بود

«در هر دو برنامه ابتدایی که به آن اشاره شد جایگاه وزیر ورزش و تاثیرگذاری که می تواند در نتیحه بخش تر بودن فعالیت ها داشته باشد، در نظر گرفته شده است»، سلیمی در واکنش به این موضوع گفت: کمیسیون ورزشکاران روی حمایت وزارت ورزش و شخص وزیر حساب کرده است به خصوص که وزیر ورزش خود قهرمان ورزشی بودند و اشراف زیادی به دغدغه های ورزشکاران دارند. کمیسیون ورزشکاران در تعامل با وزارت ورزش پیگیر فعالیت هایش خواهد بود.

بودجه مستقلی نداریم

نماینده کمیسیون ورزشکاران در کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که «آیا برای فعالیت های کمیسیون در دوره جدید بودجه ای مصوب شده و در کل برای این بخش چه برنامه ای دارید؟»، تصریح کرد: کمیسیون ورزشکاران فعلا بودجه مستقلی ندارد اما صحبت هایی با رئیس کمیته ملی المپیک در راستای اختصاص بودجه برای فعالیت های مان شده است که اتفاقا با استقبال وی هم مواجه بوده است اما هنوز نه رقمی مشخص شده و نه اعتباری تخصیص داده شده است.

راه ندازی کمیته اقتصادی در کمیسیون ورزشکاران

وی افزود: در عین حال اما تشکیل و راه اندازی کمیته اقتصادی برای کمیسیون را در برنامه داریم. این طرح در راستای مستقل شدن کمیسیون از حیث مالی مطرح و مورد استقبال هم قرار گرفته است. در این صورت کمیسیون ورزشکاران می تواند برای کمک به ورزشکاران رشته های مختلف و پیگیری مسائل مربوط به آنها، بیماری احتمالی، تامین تجهیزات و ... اقدام لازم را داشته باشد.

دعوت از معترضان به حضور در جلسات

بهداد سلیمی در پایان گفت: در هر صورت کمیسیون ورزشکاران بدون توجه به خیلی از حواشی فعالیت های خود را آغاز کرده است. افرادی که طی روزهای اخیر اعتراضاتی به کمیسیون داشتند و در نشست ها شرکت نکردند اگر واقعا دلسوز ورزشکاران هستند و برای آن برنامه دارند، بیایند، در نشست های مان شرکت کننده و طرح های خود را ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار