بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس عنبرآباد

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در راستای نظارت بر فعالیت‌های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی و همچنین میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به صورت سرزده از چند مدرسه در شهرستان عنبرآباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از مدارس عنبرآباد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، احمد اسکندری نسب در این بازدید، فعالیت حضوری این مدارس در محورهای مختلف از جمله آموزشی، تربیتی و همچنین نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری را ارزیابی کرد و با مدیر، معلمان و دانش آموزان مدارس گفت و گو کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تشکر از تلاش تمامی فرهنگیان استان در راستای پیگیری برنامه‌های بازگشایی مدارس، با حضور در کلاس های درس از نحوه تشکیل کلاس حضوری به صورت گروه بندی و حضور نوبتی دانش آموزان، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی و گندزدایی مدارس، استفاده دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی و آموزشی از وسایل بهداشتی نظیر ماسک، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده ها و نحوه تعامل با اولیا و همچنین تکمیل فرم ها توسط مدارس در سامانه و اخذ مجوز فعالیت بازدید و از نزدیک توصیه های لازم را به مدیران، معلمان و دانش آموزان ارائه کرد.

اسکندری نسب سلامت دانش آموزان را مهم ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان کرد و با تاکید بر اینکه در فعالیت مدارس فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه های بهداشتی یک اصل مهم است، آموزش حضوری را اولویت استان عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به برنامه بازدید سرزده از فعالیت واحدهای آموزشی، وضعیت مدارس را در اجرای برنامه ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته، عملکرد مدارس در آموزش حضوری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و هماهنگی برای حضور دانش آموزان به صورت گروه بندی و سایر اقدامات رضایت بخش بوده است.

گفتنی است در این بازدید مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان نیز از نزدیک نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص فعالیت مدارس بیان کردند و در پاسخ سوال مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از دانش آموزان در مورد اولویت آموزش حضوری و مجازی، دانش آموزان خواستار آموزش حضوری بوده و از بازگشایی مدارس ابراز رضایت کردند.

بر پایه این گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان عنبرآباد از مدرسه دخترانه متوسطه دوم شهدای فناوری و مدرسه ابتدایی پسرانه شاهد این شهرستان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار