دادستان عنبرآباد:

اقدامات قضایی و انتظامی مکمل یکدیگر در راستای تامین امنیت و عدالت هستند

کرمان(پانا) - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با اشاره به نقش بسیار مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، گفت قوه قضائیه و نیروی انتظامی به عنوان مکمل و لازم و ملزوم یکدیگر بوده و ضرورت تعامل و همدلی صمیمانه این دو نهاد امری انکار ناپذیر است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات قضایی و انتظامی مکمل یکدیگر در راستای تامین امنیت و عدالت هستند

ابراهیم سلیمانی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد افزود: تجربه نشان داده است که عملکرد موفق دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با یکدیگر پیوستگی و وابستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز یک نیروی خدمتگزار برای ملت است و بایستی روز به روز در راستای آمادگی بیشتر و تامین تجهیزات مورد نیاز خود برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم اقدام کند.

سرهنگ رضا فیروزبخت، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد نیز در این جلسه ضمن قدردانی از مجموعه دستگاه قضائی به جهت تعامل و همکاری بسیار خوب با نیروی انتظامی شهرستان، گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی همسو در راه تامین نظم و امنیت هستند و تعامل دو سویه پلیس و دستگاه قضائی باعث افزایش نظم و امنیت در سطح جامعه می‌شود.

در پایان این جلسه با اهداء لوح تقدیر، توسط دادستان و فرمانده انتظامی از مجاهدت و تلاش های شبانه روزی رییس پلیس آگاهی شهرستان، ستوان یکم موحدی نیا تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار