حضور هزار و 200 شرکت‌کننده ناحیه یک شیراز در مسابقات فکری، سرگرمی رویش

شیراز (پانا) - مسئول برگزاری المپیاد رویش ناحیه یک شیراز، هدف از برگزاری المپیاد رویش را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان با ابزارهای کارآمد و مفید و شاداب‌سازی در ایام کرونا عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور هزار و 200 شرکت‌کننده ناحیه یک شیراز در مسابقات فکری، سرگرمی رویش

زهرا عظیمی، در خصوص فواید بازی‌های فکری المپیاد رویش گفت: بازی‌های فکری کمک می‌کند که دانش‌آموزان تا حدی از فضای مجازی و وسایل الکترونیکی دور باشند و باعث ایجاد سرگرمی خانوادگی شده است.
عظیمی ادامه داد: خوشبختانه با استقبال خوب دانش‌آموزان در تمام مدارس ناحیه یک، مرحله آموزشگاه با کیفیت بالا برگزار شد، بطوری که تقریبا از همه مدارس ناحیه شرکت کننده داشتیم.
وی افزود: المپیاد رویش در بین دانش‌آموزان محبوبیت زیادی دارد و خوشبختانه 80 درصد مدارس ناحیه، مخصوصا در مقطع ابتدایی در مرحله آموزشگاه شرکت کردند.
عظیمی، دلیل استقبال از المپیاد رویش را جذابیت بازی‌های فکری سرگرمی، فضای رقابتی بین دانش‌آموزان و همدلی مربیان و اعضای سازمان دانش‌آموزی دانست.
المپیاد رویش در ناحیه یک شیراز با حضور بیش از 1200 نفر شرکت کننده دختر و پسر برگزار شد که رشته های لیوان چینی و مکعب روبیک بصورت مجازی و سایر رشته‌ها از جمله پنتاگو، اتللو، بلاک‌آس، جنگا و کریدور بصورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با فاصله اجتماعی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار