کسب رتبه دوم استانی گروه آموزشی تفکر و سبک زندگی منطقه پردیس

پردیس (پانا) - سرگروه درس و تفکر و سبک زندگی شهرستان پردیس گفت گروه آموزشی تفکر و سبک زندگی منطقه پردیس در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب رتبه دوم استانی این گروه آموزشی در ارزیابی فعالیت‌های مناطق شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم استانی گروه آموزشی تفکر و سبک زندگی منطقه پردیس

مریم عظیم بیک افزود: درس تفکر و سبک زندگی یکی از درس‌های مهم در مقطع متوسطه اول است که در پایه‌های هفتم و هشتم تدریس می‌شود. دانش‌آموزان در این درس با مهارت‌هایی آشنا می‌شوند که در زندگی آینده می‌تواند، موفقیت آنها را تا حد زیادی تضمین کند، برای دستیابی به توانمندی‌های بهتر و بیشتر در این زمینه، همچنین تقویت این ویژگی در دانش‌آموزان، گروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی تحت نظارت معاونت پرورشی و فرهنگی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: در این راستا فعالیت‌های سرگروه‌های آموزشی این درس هر ساله در مناطق توسط گروه آموزشی استان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و بهترین‌ها در این زمینه معرفی می‌شوند.

سرگروه درس و تفکر و سبک زندگی شهرستان پردیس با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ گروه آموزشی تفکر و سبک زندگی منطقه پردیس موفق شد تا رتبه دوم در ارزیابی فعالیت‌های مناطق را به خود اختصاص دهد اظهار کرد: در نخستین جلسه استانی که به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، از برترین‌ها در خصوص ارزیابی فعالیت‌های گروه آموزشی درس تفکر سبک زندگی مناطق توسط رئیس اداره امور تربیتی شهرستان‌های استان تهران، تقدیر به‌عمل آمد.

عظیم بیک افزود: توانمندسازی مدرسان درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های تحصیلی اشاره شده در راستای نیل به اهداف سند تحول بنیادین صورت می‌گیرد و یکی از برنامه‌هایی به شمار می‌رود که هرساله از سوی دبیرخانه کشوری و گروه آموزشی این درس در استان و مناطق پیگیری می‌شود.

سرگروه درس و تفکر و سبک زندگی شهرستان پردیس ادامه داد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته وبینارهایی از سوی دبیرخانه این درس برگزار شده است. به‌طور نمونه می‌توان به وبینار چهارم آذر امسال با موضوع پروژه‌نویسی به میزبانی بوشهر اشاره کرد. بر این اساس با اطلاع‌رسانی که در گروه دبیران تفکر منطقه پردیس در شبکه آموزش شاد صورت گرفت، فرهنگیان حضور چشمگیری در این وبینار داشتند.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار