حمایت حامیان سلامت از مدارس روستایی در پردیس

پردیس (پانا) - مدیر مدرسه روستایی شهید مطهری آموزش و پرورش پردیس در رابطه با حمایت کادر درمانی از مدارس روستایی گفت حضور پزشکان و مراقبان‌‌‌ بهداشتی در مدارس‌ روستایی خدمت‌ بزرگی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار از امکانات رفاهی است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حمایت حامیان سلامت از مدارس روستایی در پردیس

ماه‌پاره خسروی در این رابطه اظهار کرد: حامیان سلامت خالصانه و بی‌هیچ‌ چشم‌داشتی‌‌ دوره‌ای و بصورت هر ۴ ماه یک‌بار، ویزیت، فلورایت‌تراپی‌ و معاینه‌ دندان را برای دانش‌آموزان مدارس‌ روستایی در شهرستان‌ پردیس در برنامه‌ی‌ کاری خود قرار داده‌اند.

وی ضمن تشکر از این حامیان سلامت افزود: تداوم این قبیل فعالیت‌ها تاثیر زیادی در سلامت جسم و روح آنان دارد و امید است که این دانش‌آموزان کم‌برخوردار با حمایت این عزیزان آینده‌ای روشن‌تر در پیش‌رو داشته باشند.

مدیر مدرسه روستایی شهید مطهری با اشاره به اینکه ایجاد پرونده سلامت و پزشکی به‌صورت مستمر برای دانش‌آموزان می‌تواند بسیار مفید باشد تصریح کرد: بهتر است پزشک خانواده از پایه اول ابتدایی آغاز شود، چرا که داشتن پرونده پزشکی از دوران ابتدایی کمک بسیار خوبی برای پیگیری سلامت دانش‌آموزان است.

خسروی در خصوص نیازهای اولیه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار گفت: مهمترین نیاز این دانش‌آموزان مسآله حضور روانشناس و مشاور به‌صورت مستمر در مدارس است تا با شناسایی دانش‌آموزان آسیب‌پذیر و همچنین راهنمایی و آموزش اولیا در نحوه برخورد با این افراد، بتوان آنها را در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون داشت.

خبرنگاردانش‌آموز : سحر موسویان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار